یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

درمان سنگ کلیه با این گیاهان تایید شده در علم پزشکی

در کنار داروهای تجویز شده توسط پزشک خود از درمان های سنتی بی خطر نیز استفاده کنید. ما در این پست از یاس فان داروهای گیاهی تایید شده برای درمان سنگ کلیه را برای شما قرار داده ایم که انشالله مفید واقع شود.

عکس, درمان سنگ کلیه با این گیاهان تایید شده در علم پزشکی

چای اووا اورسی

فیلیس بالچ نویسنده کتاب «نسخه ای برای درمان های گیاهی» نوشیدن چای اووا اورسی را برای دفع سنگ کلیه مفید دانسته است. چرا که برگ های کوچک و درختچه مانند این داروی گیاهی به کاهش اسید اوریک کمک می کند. همچنین سطح بالایی از آربوتین دارد که در افزایش جریان ادرار و حل شدن سنگ کلیه موثر است.

(روش مصرف:‌ برگ های کوچک این گیاه را خریداری کرده و همانند چای دم کنید. بهتر است از این نوشیدنی چند فنجان در روز استفاده کنید اما اگر قصد درمان با اووا اورسی را دارید از مصرف دارو های گیاهی دیگر و میوه های خانواده مرکبات، آب میوه و ویتامین سی پرهیز کنید)

عکس, درمان سنگ کلیه با این گیاهان تایید شده در علم پزشکی

گیاه بابا ادم :بابا آدم گیاهی از خانواده خارخاسک است که به گفته چارلز کین، نویسنده کتاب گیاه شناسی «طب گیاهی روند و سنت» برای از بین بردن سنگ کلیه مفید می باشد و از قرن ها  پیش برای پاک سازی اندام ها از رسوبات مورد استفاده قرار گرفته است.درمانگران معتقد هستند که بابا آدم به دلیل داشتن اینولین در دفع سنگ کلیه موثر است و همچنین به عنوان یک مدر عمل می کند که باعث سریع تر شدن روند دفع هم می شود. ( روش مصرف:‌ برای دفع سنگ کلیه یا پیشگیری از به وجود آمدن آن، می توانید هر روز سه الی چهار فنجان از گیاه بابا آدم را همچون چای دم کرده و بنوشید. بهتر است هر بار به صورت تازه یک فنجان چای بابا آدم تهیه کنید)

عکس, درمان سنگ کلیه با این گیاهان تایید شده در علم پزشکی

گیاه گزنه برای درمان سنگ کلیه:از دیگر گیاهان دارویی پرکاربردی است که از قرن ها پیش برای دفع سنگ کلیه مورد استفاده قرار گرفته است. مصرف گزنه در کاهش التهاب مثانه، دفع یا شکستن سنگ موثر است و توسط طبیب های بسیاری توصیه شده است.

(روش مصرف: یکی از مزایای مصرف گزنه برای سنگ کلیه روش های متنوعی است که می توان از آن استفاده کرد. بدین منظور می توانید از دمنوش گزنه، کپسول یا شربت استفاده کنید.)

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر