یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

درمان قطعی و خانگی عفونت قارچی خانمها بدون برگشت

عکس, درمان قطعی و خانگی عفونت قارچی خانمها بدون برگشت

محال است که تاکنون به عنوان یک خانم عفونت قارچی را تجربه نکرده باشید . این عفونت ممکن است بر اثر یک حساسیت ساده به دستمال توالت معطر ایجاد شود یا بر اثر خشک نکردن بدن بعد از رفتن به سرویس بهداشتی یا بر اثر مصرف آنتی بیوتیک های قوی یا عدم رعایت بهداشت…. مساله مهم درمان است که می توانید این بیماری را زمین گیر کنید یا اینکه سالیان سال با آن درگیر شوید. در این پست به شما یاد می دهیم که چگونه به مدت یک هفته از شر این بیماری خلاص شوید. نخست بهتر است علائم بیماری را بشناسید :

ترشحات سفید رنگ و بد بو ( ترشحات طبیعی واژن در زنان را نباید با عفونت قارچی اشتباه گرفت. ترشحات طبیعی شبیه ترشحات زنان قبل از قاعدگی می‌باشد. اگر در مورد طبیعی یا غیر طبیعی بودن این ترشحات شک دارید، با پزشک خود مشورت نمایید.)

خارش و سوزش که می تواند در برخی این گزینه وجود نداشته باشد.

بوی بد که شما به سادگی آن را از لباس زیر خود احساس خواهید کرد.

درمان های دارویی و خانگی که باید به صورت هم زمان انجام شود.

مصرف ۲ قرص فلوکونازول با دوز ۱۵۰ که باید به فاصله ۷۲ ساعت مصرف شود.

مصرف کرم کلوتریمازول یا پماد کلوتریمازول یک درصد که باید هر شب مصرف شود مصرف این دارو در دوره قاعدگی هم باید ادامه یابد این دارو به مدت ۷ شب مصرف شود. این مورد برای دختران ممنوعیت مصرف دارد.

درمان های خانگی که هم زمان باید انجام شود :

۱-پوشیدن لباسهای تنگ، چسبناک بویژه از جنس پلاستیک منجر به تشدید رطوبت شده و ناحیه را برای رشد قارچ مستعد می کند بنابراین توصیه می شود از پوشیدن لباسهای تنگ پرهیز شود. بهتر است در این هفت روز از پوشیدن لباس زیر خودداری کرده و دامن یا شلوار گشاد نخی بپوشید.

۲-پس از هر بار رفتن به دستشویی بدن را با سشوار خشک کرده و از خشک کردن بدن با دستمال کاغذی یا خیس بودن بدن به شدن خودداری کنید.

۳- شستن بدن روزی یکبار با سرکه سفید انگور .. مقداری سرکه را داخل تشت تمیزی ریخته و با آب ولرم مخلوط کرده و چند دقیقه داخل آن بنشینید. همچنین شما میتوانید وان  را با اب گرم پرکرده و نصف فنجان نمک بدان اضافه کنید و چمباتمبه بشینید در حین نشستن سعی کنید اب نمک بداخل واژن رفته و باکتریها بطور موثر کشته شوند.

۴- ماست خالص و خوب درای کشتهایی است که میتواند با افزودن باکتریهای خوب باکتریهای بد رو از بین ببرد . برای درمان خارش نوشیدن ۱ فنجان کشک خالص شیرین نشده هر روز مفید است . ماستهای بز یا گوسفند بهترین درمان میباشد.

۵- مصرف موادغذایی شیرین و قند و شکر را کاهش دهید. مصرف قند و شیرینی ها، رشد قارچ ها را سریع تر و بیشتر می‌کند.

۶-جوش شیرین هم در درمان قارچ واژن مفید بوده و از خارش و سوزش واژن جلوگیری میکند. کافی است دو قاشق جوش شیرین را در چند لیتر آب حل کرده و به مدت ۲۰ دقیقه در محلول مورد نظر بنشینید و سپس با آب شسته و با حوله تمیز خود را خشک کنید.  شست‌وشو با محلول آّب و جوش شیرین محدودیتی وجود ندارد و می‌توانید هر روز این کار را انجام دهید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر