یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

درمان پوسیدگی دندان در طب سنتی و اسلامی

عکس, درمان پوسیدگی دندان در طب سنتی و اسلامی

اگر در شرایط کرونایی نمی توانید به دندان پزشک مراجعه کنید به صورت موقت پوسیدگی و خرابی دندان های خود را به روش سنتی و خانگی درمان نمایید.

*سیر:سیر یک ماده ضد میکروبی قوی است. اگر پوسیدگی دندان های شما ناشی از عفونت باشد ، قرار دادن سیر بر روی آن به از بین رفتن عفونت کمک می‎ کند.سیر را بریده و دو تا سه تکه از آن را بر روی قسمت های آسیب دیده لثه هایتان قرار دهید.این کار را ۲ تا ۳ بار در روز انجام دهید تا عفونت به طور کامل برطرف شود.

*پودر آملا:این پودر به ترمیم باقت های لثه کمک کرده و منجر به سفت شدن دندان ها خواهد شد.۱ قاشق چای خوری پودر آملا ، ۱ فنجان آب را فراهم کنید. پودر را در آب حل کرده و در دهان خود قرقره کنید.این کار را روزی یک بار انجام دهید.نکته:پس از انجام این کار تا ۱ ساعت از خوردن هر چیزی خودداری کنید.

*قرقره کردن روغن های گیاهی:۱ قاشق غذاخوری روغن نارگیل یا کنجد یا زیتون را فراهم کنید. قبل از مسواک زدن ، روغن را به مدت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه در دهان خود قرقره کنید و سپس آن را بیرون ریخته و دهان خود را با آب گرم شستشو دهید و در نهایت دندان های خود را با مسواک شستشو دهید.این کار را روزی ۱ الی ۲ بار در طول روز ، یک مرتبه در هنگام صبح و یک مرتبه قبل از خواب انجام دهید.

* روغن خردل و نمک:چند قطره روغن خردل و مقداری عسل را فراهم کنید. مواد را با هم ترکیب کرده و به مدت ۱ الی ۲ دقیقه بر روی نواحی آسیب دیده لثه خود ماساژ دهید و در نهایت دهان تان را با آب گرم شستشو داده و مسواک بزنید.این کار را یک مرتبه در روز تکرار کنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر