یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

راه حل برای گرفتن تناژ زردی مو

عکس, راه حل برای گرفتن تناژ زردی مو

شامپوهای ضد زردی به دو بخش که دارای سیلیکون های آبی و بنفش هستند تقسیم می شود. سیلیکون های آبی برای از بین بردن رفع رفله نارنجی مو به کار می روند و سیلیکون های بنفش برای رفع رفله زردی مو استفاده می شوند. توجه داشته باشید که از شامپوهای ضد زردی هنگام به پایه رساندن رنگ مو استفاده نکنید. زیرا زمانی که تازه موهایتان را رنگ کرده اید، فلس ها و پولک های موی شما باز هستند و وقتی از شامپوی ضد زردی استفاده می کنید فلس های مو را برای همیشه می بندید و در آینده اگر بخواهید از شامپوهای ضد زردی استفاده کنید دیگر نتیجه ای نخواهید گرفت. بنابراین فقط بعد از رنگساژ مو، از شامپوهای ضد زردی استفاده کنید.

راه دوم :

شماره های ۸/۰۱ ، ۸/۳۲ و کمی E7 که رنگ زیتونی می باشد را با اکسیدان ۶% ترکیب کرده و تمام موهای سر را با این ترکیب رنگساژ کنید. این روش برای از بین بردن زردی موها بسیار مؤثر است.از بین بردن زردی مو با رنگ دودی یکی از موثرترین روش ها برای رفع تناژ زرد موهاست. ترکیب رنگ دودی و بژ و مقدار کمی شکلاتی برای رفع زردی مو بسیار تاثیر گذار است.

راه سوم :

 از بین بردن زردی مو با واریاسیون یکی از روش های کاملا موثر برای رفع بدرنگی موهاست. برای این کار تنها کافی است با مقدار بسیار کمی (یک بند انگشت) واریاسیون بنفش موهای خود را رنگساژ کنید و زردی موهای خود را به طور کامل از بین ببرید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر