یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

روش حذف کامل اکانت جیمیل در گوشی

عکس, روش حذف کامل اکانت جیمیل در گوشی

آیا می خواهید اکانت جیمیل را در گوشی خود حذف کنید و نمی توانید ؟ با این آموزش تصویری همراه شوید 🙁 قبل از خواندن آموزش : برای ورود به حساب کاربری از منو گوشی وارد تنظیمات شوید و اگر زبان گوشی شما انگلیسی هستش از بخش جستجو تنظیمات عبارت accounts و اما اگر فارسی هستش عبارت (حساب) را جستجو کنید و بعد از پیدا کردن بر اساس آموزش پایین پیش برید.)

در اولین قدم از طریق منو کاربری گوشی وارد تنظیمات شوید و کمی به سمت پایین اسکرول کنید. سپس گزینه Accounts and backup را انتخاب کنید.

عکس, روش حذف کامل اکانت جیمیل در گوشی

هم اکنون باید گزینه Manage accounts را انتخاب کنید.ر این بخش شما می توانید تمام حساب های کاربری که شما در گوشی خود وارد آنها شده اید را مشاهده کنید. تمام حساب های شما در شبکه های مجازی، تمام ایمیل ها و… در این بخش قرار گرفته اند. از این رو اینک باید در میان ایمیل هایی که در این صفحه قرار دارند، ایمیل مدنظرتان که تصمیم به حذف آن از گوشی دارید را انتخاب کنید.

عکس, روش حذف کامل اکانت جیمیل در گوشی

ما ایمیلی که قصد داریم از گوشی اندرویدی خود حذف کنیم را انتخاب کردیم و وارد صفحه ذیل شدیم. برای حذف آن، باید گزینه Remove account را انتخاب کنید.با انتخاب گزینه مذکور، پیغام ذیل برای شما نمایش داده خواهد شد که به نحوی تایید تصمیم شما می باشد. توجه داشته باشید تمام محتواهایی که در ایمیل شما بودند و در گوشی نمایش داده می شدند، با این فرایند از گوشی شما حذف خواهند شد. برای مثال برخی مخاطبان خود را در جیمیل خود بکاپ گیری می کنند و به همین دلیل مخاطبانیکه در گوشی این افراد نمایش داده می شود، ناشی از ایمیل می باشد.با حذف جیمیل مدنظر از گوشی، اطلاعاتی شامل مخاطبان، پیام ها و… که از قبل بر روی آن ذخیره شده اند، صرفا از گوشی حذف خواهند شد و اما در جیمیل شما قرار دارند و هر زمان که مجددا وارد جیمیل حذف شده شوید، دوباره تمام اطلاعات بر روی گوشی شما بارگذاری خواهند شد.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر