یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آشپزی

روش درست کردن کیش لورن در منزل

عکس, روش درست کردن کیش لورن در منزل

این غذا برای آماده شدن به ۴۵ دقیقه زمان نیاز دارد از آن می توانید برای صبحانه ، عصرانه یا دسر استفاده کنید. این آموزش برای ۶ نفر مناسب است. نخست مواد لازم زیر را تهیه کنید :

خامه زده شده۱-۱/۲ فنجان آرد۱.۵ فنجان کره۱۰ قاشق غذاخوری آب۳ قاشق غذاخوری نمک۱ قاشق چایخوری بیکن دودی۸ برش_توی خمیر پیاز۱ عدد پیاز۱ عدد _ توی خمیر تخم مرغ۴ عدد _توی خمیر جوز هندی۱ عدد _توی خمیر فلفل سیاه۱/۴ قاشق چایخوری_توی پنیر گرویر۱ فنجان_توی خمیر پنیر۱/۲ فنجان _توی خمیر

برای خمیر خانگی به آرد همه منظوره + نمک + کره – سرد + آب یخ نیاز دارید. این خمیر را هم در غذا ساز و هم با دست می توانید آماده کنید پس در ابتدا آرد و نمک را به غذاساز اضافه کنید. چند بار خوب هم زده تا نمک پخش شود. کره و ۳ قاشق غذا خوری آب یخ را اضافه کنید. خوب هم بزنید تا خمیر جمع شود. اگر مخلوط خیلی خشک است، هر بار ۱ قاشق غذاخوری آب اضافه کنید تا خمیر یکدست شود. سپس روی یک سطح کار کمی آرد پاشی شده، خمیر را میتوانید به ضخامت ⅛ اینچ و یا ۱.۹۲ میلیمتر روی سطح آرد پاشی شده پهن کنید و در یک قالب پای ۲۲.۵ سانتیمتری و یا ۹ اینچی پهن کنید. قرار دهید. خمیر را به مدت ۳۰ دقیقه در فریزر قرار دهید.قالب را در یک نایلون پلاستیکی بپیچید و به مدت ۲ ساعت یا یک شب در یخچال قرار دهید (زمان شامل آماده سازی خمیر نمی شود. ۲ ساعت و ۲۰ دقیقه دیگر اضافه کنید.

از یک چنگال برای ایجاد سوراخ در قسمت های پایین و بالا کناره های خمیر استفاده کنید. داخل خمیر کاغذ روغنی قرار دهید و تا حدی با لوبیای خشک روی کاغذ را پر کنید. سپس قالب را توی فر از قبل با دمای ۳۷۵ درجه فارنهایت و یا ۱۸۰ درجه سانتیگراد گرم شده به مدت ۱۵ دقیقه قرار داده و آن را بپزید و بعد از ۱۵ دقیقه قالب را بیرون بیاورید تا لوبیا ها را با کاغذ روغنی بردارید و دوباره به مدت ۵ دقیقه دیگر در فر قرار داده و آن را بپزید، تا زمانی که کف خمیر خشک شود و خمیری نباشد.

برای توی خمیر_ بیکن + پیاز بزرگ – بدون پوست و خرد شده + تخم مرغ بزرگ + خامه غلیظ + جوز هندی آسیاب شده + ۱/۴ قاشق چایخوری نمک + فلفل سیاه آسیاب شده + پنیر گرویر رنده شده – تقسیم شده +پنیر خرد شده – تقسیم شده نیاز است. فر را با دمای ۳۵۰ درجه فارنهایت و یا ۱۷۵ درجه سانتیگراد گرم کنید. بیکن را توی تابه چیده و بعد روی حرارت متوسط ​​قرار داده تا سرخ و ترد شود و بعد از ماهیتابه خارج کنید. بیشتر چربی را از ماهیتابه خارج کنید و حدود ۱ قاشق غذاخوری داخل آن بگذارید. سپس یکن را خرد کنید.

پیاز خرد شده را در چربی بیکن تفت داده تا نرم و سرخ شود و پس از پخته شدن از روی حرارت بردارید و کنار بگذارید.در یک کاسه بزرگ، تخم مرغ ها، خامه غلیظ، پودر وز هندی، نمک و فلفل را با هم مخلوط کنید. بیکن، پیاز و نیمی از پنیر گراویر و پنیر دلخواه را به کف خمیر اضافه کنید. مخلوط تخم مرغ را داخل آن بریزید و پنیر باقی مانده را روی آن بپاشید و بعد در فر قرار داده به مدت ۴۵ دقیقه آن را بپزید. وقتیکه از فر خارج کردید کمی روی توری سیمی قرار داده تا خنک شود.

باقیمانده غذا را تا ۴ روز در ظرف دربسته در یخچال نگهداری کنید. تک تک برش ها را به مدت ۳۰ تا ۶۰ ثانیه یا تا زمانی که گرم شوند دوباره در مایکروویو گرم کنید. برای گرم کردن مجدد کیش کامل، روی آن را با فویل آلومینیومی بپوشانید و در فر ۳۰۰ درجه به مدت ۳۰ دقیقه یا تا زمانی که کاملا داغ شود بپزید. این دستور کیش لورن واقعاً تا ۳-۴ ماه منجمد می شود. اگر بخواهید آن را فریز کنید ، ابتدا صبر کنید تا کیش کاملا خنک شود و سپس آن را در یک لایه پلاستیکی و سپس یک لایه فویل آلومینیومی بپیچید و برای گرم کردن مجدد ، حدود ۲۴ ساعت قبل از سرو از فریزر خارج و از کیسه پلاستیکی بیرون آورده و آنرا با فویل آلومینیومی بپوشانید و در فر با دمای ۳۰۰ درجه فارنهایت آن را گرم کنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر