یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

روش های اطلاع از کد پستی محل سکونت خود

عکس, روش های اطلاع از کد پستی محل سکونت خود

حتی برای یک خرید سایت اینترنتی شما به کد پستی خود نیاز دارید. چگونه از کد پستی منزل و محل سکونت خود مطلع شویم . ( کد پستی در اصل شماره‌ای ۱۰ رقمیست که برای مشخص‌ کردن آدرس دقیق ساختمان و ملک استفاده می‌شود.)

بهترین روش مراجعه به سایت زیر است :

سامانه شرکت ملی پست ایران

نکته : ممکن است هنوز اطلاعات پستی شهر موردنظر شما بر روی نقشه سامانه بارگذاری نشده باشد. در اینصورت شما میتوانید از “جستجوی کدپستی براساس آدرس” کدپستی محل موردنظر خود را پیدا کنید. در این سه گزینه با واردکردن نام معبر آخر، پلاک، نام کسب‌و‌کار یا نام ساختمان، آدرس دقیق به شما نمایش داده می‌شود تا با تایید آدرس، کد پستی کلیۀ طبقات و واحدهای ساختمان را مشاهده کنید.

پیدا کردن کد پستی از طریق قبض:
معمولاً قبض ساده‌ترین و اولین راهیست که به ذهن همۀ ما می‌رسد، برای پیدا کردن کد باید سراغ یکی از قبض‌های ساختمان مانند قبض آب یا برق بروید. کد پستی ساختمان روی همهٔ قبوض مربوط به ساختمان ثبت شده است و به‌ راحتی می‌توانید آن را پیدا کنید.

عکس, روش های اطلاع از کد پستی محل سکونت خود

دریافت کد پستی با پیامک برای دریافت کد پستی از طریق پیامک کافیست تا شماره تلفن ثابت محل را به شماره ۷۰۸۷ ارسال کنید. این امکان از طریق قرارداد شرکت ملی پست ایران با یک شرکت خصوصی فراهم شده و هزینه آن ۲۰۰ تومان است، یعنی این پیامک ارزش افزوده دارد و اگر نمی‌خواهید برای آن هزینه کنید، باید سراغ روش‌های رایگان بروید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر