یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

شرایط اقتصادی برلین برای مهاجرت چطوریه

عکس, شرایط اقتصادی برلین برای مهاجرت چطوریه

مشاغل مورد نیاز برلین
مشاغل مربوط به مکاترونیک، فن آوری اتوماسیون، ساختمان‌های الکتریکی
مشاغل مربوط به تکنولوژی ماشین الکتریکی، مهندسی برق، برق صنعتی، نصب و راه اندازی خط، الکترونیک
ساخت و ساز ساختمان، بتن، مصالح ساختمانی، نظارت، لوله کشی، گرمایش، سنگ تراشی، عایق صنعتی، گرمایش، سرمایش، پنجره و نمای شیشه ای، متخصص سقف، دیوار و تکنولوژی آب بندی
توسعه نرم افزار، برنامه نویسی، IT
رانندگان و مهندسان حمل و نقل ریلی
حرفه بهداشت، پرستاری در همه شاخه‌ها، نگهداری افراد مسن، ارتوپدی، بهداشت و کودکان، روانپزشکی
حسابداری

شرایط کار برلین
بطور کلی باید گفت که آلمان شرایط کاری بسیار مناسبی دارد و نرخ بیکاری در این کشور ۷ درصد است. کارفرمایان آلمانی عالی‌ترین مزایا، امنیت شغلی و بیشترین میزان پرداختی حقوق را دارند. آنها ساعت کاری را نیز تقلیل داده‌اند و روزهای تعطیلات را به ۴۰ روز در سال رسانده اند. مهندسی سیستم های الکتریکی از بخش های صنعتی بزرگ این شهر است که حدود ۵ درصد از نیروی کار را به خود اختصاص داده است.صنعت مکانیک و خودرو سازی هم از دیگر صنایع بزرگ در این شهر است. از دیگر صنایع مهم شهر برلین می توان به صنایع شیمی، مواد غذایی، عمران، ساخت و ساز، حمل و نقل، بیوتکنولوژی، محیط زیست، هتل داری، و مهندسی پزشکی اشاره کرد. . میزان استخدام در غرب آلمان خیلی بیشتر از شرق آن است . البته برلین از این قاعده مستثنی هستند. همچنین این موضوع را مدنظر داشته باشید که دانستن زبان انگلیسی برای زندگی و کار در آلمان اصلاً کافی نیست. اگر قصد زندگی در آلمان را دارید باید یادگیری زبان آلمانی را از امروز شروع کنید و حداقل به سطح B1 برسید.اما این شرایط برای همه یکسان نیست . لذا زندگی در آلمان برای مهاجران غیرقانونی متفاوت است و برای این دست از مهاجران، ایتالیا و دیگر کشورهای جنوبی قاره اروپا به مراتب سخت‌تر نیز می‌باشد.

شرایط اقتصادی برلین :اقتصاد آلمان دارای نیروی کار مجربی بوده و موجودی سرمایه در آن بسیار بالا است. سطح پایین فساد و سطح بالای نوآوری در این کشور باعث شده است که آلمان بی اندازه برای سرمایه گذاری و کار مناسب باشد و از مابقی کشورهای اروپایی شرایط بسیار بهتری را داشته باشد. این سطح از توانایی اقتصادی باعث شده که تصمیم گیری‌های مالی بزرگ در اروپا، توسط آلمان اتخاذ شود و شرایط مابقی کشورهای حوزه شنگن نیز وابستگی شدیدی به این کشور داشته باشد. از بین ۵۰۰ شرکت بزرگ دنیا ۳۷ شرکت در این کشور بوده و از این رو آلمان کشور مهمی در دنیا از لحاظ علم و فناوری محسوب می‌شود. پایین‌ترین نرخ بی کاری در اروپا متعلق به آلمان است. با اینکه نرخ بیکاری در آلمان زیر ۷% است ولی همیشه کمبود نیروی کار در آلمان احساس می‌شود. حتی هم اکنون نیز با وجود اضافه شدن مهاجران به این کشور، در پست‌های مهمتر کمبود نیروی کار وجود دارد. البته بیکاری در روستاهای آلمان هنوز هم یکی از مشکلات اساسی برای دولت به شمار می‌رود. شهر برلین پایتخت آلمان و یک شهر ایالتی, با مساحت حدود ۸۹۰ هزار کیلومتر مربع که در شمال شرق این کشور واقع شده است و یکی از ایالت های شانزده گانه آلمان است.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر