یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

ماسکهای خانگی برای زیبایی پوست مردان

عکس, ماسکهای خانگی برای زیبایی پوست مردان

مردان نیز باید نسبت به زیبایی پوست خود حساس باشند و نباید بگذارند تا کار و فعالیتهای سنگین آنها را از رسیذگی به خود باز دارد. پوست هر انسانی نیاز به مراقبت دارد و مرد و زن نمی شناسد. البته خانم ها نیز می توانند  از این ماسکها استفاده کنند اما چون مردان فرصت کمتری برای این کارها دارند ماسکها بسیار قوی و مناسب برای هفته ای یکبار انتخاب شده اند.

ماسک برای جوان ماندن صورت :

برای درست کردن این ماسک به مواد زیر نیاز دارید :

ماست ساده (شامل پروتئین های شیر و اسید لاکتیک) – یک چهارم فنجان
عسل مانوکا (ضد میکروبی و ضد التهابی) – ۱ قاشق چای خوری
موز رسیده (تغذیه و تمیز کننده پوست) – نصف

ابتدا نصف یک موز پوست کنده را توی یک کاسه بریزید. آن را با استفاده از یک چنگال به پوره تبدیل کنید و بعد تمام مواد را به ان بیفزایید و به خوبی هم بزنید، بگذارید ۱۵ تا ۲۰ دقیقه بماند و بعد صورت خود را با آب ولرم یا سرد بشویید و با استفاده از یک حوله نرم پوست خود را خشک کنید، شما باید این ماسک صورت خانگی خودتان را حداقل یک بار در هفته اعمال کنید تا علایم پیری را متوقف کرده و پوست خود را مرطوب، نرم و شاداب نگه دارید.

ماسک  مرطوب کننده:

مواد لازم:

روغن نارگیل خالص (تغذیه و تمیز کننده پوست) – ۲ قاشق سوپ خوری
ژل آلوئه ورا (نرم کننده و ترمیم پوست) – ۲ قاشق سوپ خوری
روغن ویتامین E (تغذیه و ترمیم پوست) – ۲ کپسول

طرز تهیه:

۲ قاشق سوپ خوری روغن نارگیل را در یک کاسه بریزید و ژل آلوئه ورا را به آن بیفزایید،و سپس ۲ کپسول ویتامین ای را خالی کرده و در کاسه بریزید، مواد را هم بزنید و این ماسک را به پوستتان اعمال کنید، از یک برس آرایشی برای اعمال ماسک روی صورت استفاده کنید، به جز قسمت های حساس اطراف چشم ها و دهان که باید محفوظ بمانند، صبر کنید تا به طور کامل خشک شود، سپس صورت خود را با آب ولرم بشویید، شما می توانید این ماسک صورت جوان ساز را یک یا دو بار در هفته برای پر کردن و روشن کردن پوستتان به طور طبیعی اعمال کنید.

ماسک  برای از بین بردن جوش های سر سیاه:

مواد لازم:

زغال فعال ( جذب و استخراج جوش های سرسیاه) – ۱ قاشق غذا خوری
کریستال های ژلاتین (حاوی کلاژن) – ۱ قاشق سوپ خوری
رس طبیعی (جذب روغن اضافی و تنگ کننده منافذ) – نصف قاشق چای خوری
آب – ۳ قاشق سوپ خوری

طرز تهیه:

تمام مواد را با یکدیگر ترکیب کنید و به خوبی هم بزنید، اگر پوست حساسی دارید از خاک رس سفید استفاده بکنید، یک ظرف بخار آماده کنید و مخلوط خشک را با آب مخلوط کنید، وقتی آب داغ شد, مخلوط خشک را اضافه کنید، با حرارت پایین به هم بزنید تا اینکه استحکام یکنواختی داشته باشد و بعد ماسک به دست آمده را اعمال کنید، از یک برس آرایشی برای استفاده از مخلوط آماده شده روی ناحیه T یا بینی چرب خود استفاده کنید، اجازه دهید به مدت ۴۵ دقیقه یا تا زمانی که کاملاً سفت شود، بماند، آن را بکنید و جوش های سر سیاه خود را دربیاورید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر