یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

مایونز زدن به موها برای شپش یا موخوره ریزش میآورد یا تقویت

عکس, مایونز زدن به موها برای شپش یا موخوره ریزش میآورد یا تقویت

حتما شنیده اید که یکی از درمان های وزی مو و موخوره و شپش زدن سس مایونز به موهاست . اما از طرفی نگران هستید که با زدن مایونز به سر موهای شما ریزش پیدا کند. اما خبر خوش اینکه سس مایونز حاوی زرده تخم مرغ، سرکه و روغن است که همگی موهای شما را تغذیه و مرطوب می کنند. وجود اسید آمینه در مایونز کمک می کند تا پوست سرتان تقویت شود تا بتواند رشد موهای سالم داشته باشد.از آنجا که مایونز از اسیدهای آمینه و روغن تغذیه شده، یکی از بهترین محصولاتیست که مواد تشکیل دهنده برای درمان و نرم کردن موهایتان را داراست.

موهای رنگ شده معمولا بیشتر در معرض آسیب قرار دارند. کوتیکول های آسیب دیده بیشتر تمایل به از دست دادن رنگ دارند. مایونز به نرمی و محافظت از کوتیکول های مو کمک می کند.

سس مایونز حاوی سرکه است که ماده ای موثر برای حفظ تعادل PH پوست سر و تولید چربی به شمار می رود. تولید بیش از حد چربی یکی از دلایل اصلی شوره سر است. استفاده از سس مایونز پوست سر را آرام کرده و باعث انسداد فولیکول ها می شود که به درمان شوره سر کمک می کند.

نحوه استفاده از مایونز به عنوان ماسک برای مو
مواد لازم:

۱ فنجان سس مایونز
موهایتان را خیس کنید. یک فنجان سس مایونز را به پوست سر و تمام موهای خود بزنید و موهایتان را به خوبی ماساژ دهید. ۲۰ دقیقه منتظر بمانید و سپس سرتان را بشویید. از یک شامپوی نرم کننده ملایم استفاده کنید که زیاد موهایتان را خشک نکند. یک بار در هفته می توانید این کار را انجام دهید.

همچنین با استفاده از مراحل زیر می توانید از مایونز به عنوان یک ماسک طبیعی مو بهره ببرید.

مو و پوست سرتان را به سس مایونز آغشته کنید و سپپس موهایتان را پشت سر جمع کنید. حوله را با آب داغ خیس کنید و آن را روی سرتان قرار دهید. ۲۰ دقیقه صبر کنید و سپس موهایتان را با شامپوی ملایم بشویید.

درحالیکه مایونز به تنهایی می تواند سلامت موهایتان را به طور قابل توجهی بهبود بخشد، می توانید آن را با مواد دیگری ترکیب کنید تا از مزایای آن هم برخوردار شوید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر