یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

موس مو حالت دهنده های زمان آرایش مو

عکس, موس مو حالت دهنده های زمان آرایش مو

یکی از بهترین حالت دهنده های مو موس مو است. موس مو ، حالت دهنده های آرایشی هستند که برای حالت دادن و فرم دادن به مو در موقع آرایش از آنها استفاده می شود. مثل انواع ژل های مو، سرم مو، اسپری مو…هر کدام از حالت دهنده های مو، ویژگی هایی داردن که با توجه به نوع کاربرد و آرایشی که قرار است انجام شود، انتخاب می شوند. یکی از بهترین حالت دهنده های مو، موس مو است. موس مو به دلیل ویژگی های خاصی که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته و طرفداران زیادی دارد. موس مو در کنار کاربرد اصلی خود که حالت دادن به مو است چند ویژگی دیگر دارد که باعث شده از حالت دهنده های دیگر متمایز شود:

حجم دهنده : بعد از حالت دادن به مو دومین ویژگی و شهرت موس مو، حجم دادن به مو است. موس مو حجمی زیبا و طبیعی را در مو ایجاد می کند. به همین دلیل موس مو برای افرادی است که موهای نازک و کم پشتی دارند گزینه بسیار مناسبی است.
براق کننده : استفاده از موس مو حالت درخشندگی در تارهای مو ایجاد کرده و در نتیجه مو ظاهری سالم و طبیعی پیدا می کند. این ویژگی برای پوشاندن نواقصی چون کدر شدن ساقه مو بر اثر دکلره و عواملی دیگر بسیار موثر خواهد بود.
ساختار سبک : موس مو به صورت فوم تولید شده و برخلاف ژل مو ساختاری بسیار سبک دارد. اگر به دلیل چرب بودن موی خود ترجیح می دهید از ژل استفاده نکنید، موس مو برای شما بسیار مناسب خواهد بود.
خشک شدن سریع : به علت نوع مواد به کار رفته در ترکیبات این محصول، موس مو خیلی سریع خشک شده و حالت دلخواه را در موهای شما ایجاد می کند. این ویژگی باعث بالا رفتن سرعت آرایش کردن مو می شود.
روش استفاده از موس مو
موهای خود را بشویید و خشک کنید اما نه به طور کامل. اجازه دهید کمی رطوبت روی موی شما باقی بماند، اسپری موس مو را تکان داده و مقداری از آن را روی کف دست خود اسپری کنید. کف موس را روی موهای خود پخش کنید و حالت دهید. برای ایجاد حجم بهتر می توانید از سشوار استفاده کنید.به دلیل اینکه موس مو سریع تر از حالت دهنده های دیگرخشک می شود اگر موهای بلندی دارید و می خواهید موس مو را روی کل موهای خود استفاده کنید، بهتر است موها را به دسته های کوچک تری تقسیم کرده و به نوبت از موس مو روی این دسته ها استفاده کنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر