یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

همه چیز درباره استروبینگ در آرایش و گریم

عکس, همه چیز درباره استروبینگ در آرایش و گریم

در کانتورینگ از سایه تیره برای عمق دادن به بخش‌هایی از صورت و سپس از یک سایه روشن تر و هایلایتر صورت برای برجسته کردن و روشن تر دیده شدن سایر بخش ها استفاده می‌شود. اما در تکنیک استروبینگ هیچ گونه کرم برنزه ای استفاده نمی شود و تنها به کمک هایلایتر ها، نقاط برجسته صورت برجسته تر شده و زیباتر به نظر می رسند.

یکی از مزیت های اصلی استروبینگ نسبت به کانتورینگ، طبیعی بودن آن است. این تکنیک موجب متعادل شدن رنگ پوست، طبیعی جلوه دادن آن و شادابی چهره می شود. همچنین، در این روش دیگر لازم نیست نگران ترکیب شدن سایه های تیره و روشن با یکدیگر باشید.

این تکنیک برای افرادی که وقت کافی برای آرایش کردن ندارند، گزینه خوبی محسوب می شود. زیرا بسیار سریع بوده و ظاهر طبیعی به چهره شما می بخشد.در این روش صورت شما درخشش خاصی در نقاط برجسته همچون وسط پیشانی، بالای استخوان گونه و وسط لب پایینی پیدا خواهد کرد.استروبینگ یک نوع هایلایت در آرایش صورت محسوب می شود که بسیار ملایم تر و طبیعی تر از کانتورینگ است.

آموزش :

۱. زیرسازی
گام اول در استروبینگ، زیرسازی صورت می باشد. برای این کار، پوست خود را با یک مرطوب کننده ملایم کاملا ماساژ دهید. این کار موجب می شود محصولات آرایشی بهتر بر روی صورت شما قرار بگیرند. در نظر داشته باشید که این مرحله برای تمام پوست ها، حتی پوست چرب، الزامی است. البته کسانی که پوست چرب دارند باید از مرطوب کننده های فاقد چربی استفاده کنند.

۲. استفاده از هایلایتر
گام دوم در استروبینگ، استفاده از هایلایتر بر روی نرم کننده می باشد. در نظر داشته باشید که هایلایتر در مناطقی استفاده کنید که به صورت طبیعی آن بخش ها با تابش نور روشن تر خواهند بود. معمولا پیشنهاد می شود شقیقه، گونه، بینی و بالای لب را که با تابش نور روشن تر به نظر میرسند، با استفاده از هایلایتر برجسته کنید. اگر تصور می کنید که با هایلایت کردن این نواحی ممکن است پست شما چرب به نظر برسند، می توانید هایلایت پیشانی را حذف کنید. این کار برای طبیعی جلوه دادن چهره شما بسیار با اهمیت است.

۳. محو کردن
مرحله سوم در تکنیک استروبینگ، محو کردن خطوط و مرزهای هایلایتر می باشد. این مرحله در طبیعی جلوه دادن ظاهر آرایش شما نقش بسزایی دارد. بنابراین لازم است تمام نقاطی را که با هایلایتر روشن کرده‌اید، هم اکنون به کمک پد یا براش آرایشی مخصوص پخش کرده و مرز ها را از بین ببرید. نکته مهم در این مرحله این است که هیچ گونه فشاری به صورت وارد نکنید، زیرا این امکان وجود دارد که کل آرایش شما پاک شود. کافی است که فقط براش را خیلی آهسته بر روی خطوط ایجاد شده توسط هایلایتر بکشید.

۴. استفاده از رژگونه
مرحله چهارم و آخر در بحث استروبینگ، مربوط به استفاده از رژگونه می باشد. این مرحله می تواند آرایش شما را تکمیل کند. نکته مهم در استفاده از رژگونه در تکنیک استروبینگ این است که رژگونه شما نباید براق باشد. استروبینگ خود یک نوع آرایش روشن و براق است. بنابراین استفاده از رژگونه براق می تواند ظاهر اغراق شده و بیش از اندازه براق را در چهره شما ایجاد کند. برای همین موضوع عموما در این تکنیک آرایشی از انواع رژگونه مات استفاده می شود.

نکات طلایی آرایش ملایم روزانه صورت
استروبینگ یا برق انداختن صورت، امروزه جایگزین روش های قدیمی شده است. در این تکنیک از هیچ رنگ تیره ای استفاده نمی شود لذا برای افرادی که آرایش های لایت را می پسندند، گزینه بسیار مناسبی است.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر