یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

همه چیز درباره کرم پودر با کانسیلر دوسه و بهترین برندها

عکس, همه چیز درباره کرم پودر با کانسیلر دوسه و بهترین برندها

کرم پودر با کانسیلر دوسه یک محصول بی نظیر است که شما با آن می توانید یک تیر با چند نشان بزنید. برندهای مختلفی از آن در بازار وجود دارد.در بسیاری از انواع کرم پودر دوسه از پروتئین هیدرولیز شده و کلاژن استفاده شده است. تاثیر اصلی این ترکیبات روی چروک و خطوط صورت مشهود می‌شود. ناگفته نماند اثر ضد چروک و ترمیم کنندگی کرم پودر دوسه توام با پوشانندگی قوی حداکثر این محصول روی صورت اعمال می‌شود.یکی از خواص قدیمی کرم پودر دوسه ضد آب بودن آن است. ضد آب بودن کرم پودر دوسه روی پوست باعث می‌شود تا حتی در صورت تعریق شدید کم روی پوست شما حالت ماسیده پیدا نکند. برخی از محصولات این برند مدعی ماندگاری ۲۴ ساعته روی پوست صورت هستند. اما طبق تجربه اکثر کاربران میانگین مقاومت محصول در برابر رطوبت نزدیک به ۱۰ ساعت است.

بهترین کرم پودر های دوسه در بازار

کرم پودر دوسه شماره ۳۰۱ : کرم پودر مینرال دوسه دارای بافتی سبک، نرم و طبیعی برای پوشش نواقص پوست و حلقه‌های دور چشم است. این کرم پودر دارای ویتامین E، عصاره چای سبز و SPF22 است. تمام این خواص چهره‌ای جوان و بی عیب و نقص را برای شما به ارمغان می‌آوند.

کرم پودر دوسه سری ساتین شماره PM9 : این کرم دارای ویتامین E است و علاوه بر حفظ رطوبت پوست خاصیت آنتی اکسیدانی دارد.

کرم پودر دوسه شماره ۳W1 : مدل جدید کرم پودر دوسه فاقد اسانس و عطر بوده و دارای مواد معدنی برای پوست‌های حساس است. ویژگی این محصول ضد آب و ضد تعریق بودن آن است که آن را برای پوست‌های چرب متمایز می‌کند.

کرم پودر دوسه مدل spf22 شماره ۲۱ : این محصول یک بسته بندی کامل حاوی مواد معدنی و ضد چروک برای پوشش دهی و ترمیم خطوط صورت است. اگر به دنبال محصولی برای بستن منافذ باز پوست هستید، این کرم پودر بدون چربی تولید شده است. بنابراین می‌تواند به رفع منافذ باز و جلوگیری از چرب شدن بیش از حد پوست کمک کند.

کرم پودر دوسه سری ساتین شماره YL 4 : سری جدید کرم پودر دوسه در مدل ساتین یا اطلسی عرضه شده که بافت بی‌نظیر و سبک‌تری نسبت به قبل روی پوست ایجاد می‌کند.نمای نهایی کرم پودر ساتین دوسه بر روی پوست مات و در در تولید آن از مواد معدنی و اسانس گیاهی استفاده شده است.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر