یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

ماندگاری اکستنشن مو با لیزر دقیقا چقدر است

عکس, ماندگاری اکستنشن مو با لیزر دقیقا چقدر است

بهترین نوع اکستنشن مو اکستنشن لیزری است که میزان ریزش مو در آن از بقیه روشها کمتر و ظاهر آن نسبت به روش های دیگر کمتر مشخص می شود و طبیعی تر است.  در روش لیزری  ماندگاری اکستنشن مو بسیار بالاترست. چرا که نسبت به روش های قبلی محکم تر به مو متصل می شوند. مدت زمان ماندگاری اکستنشن مو ۸ هفته می باشد.

اکستنشن لیزری که به آن اکستنشن گرم هم می‌گویند روش مناسبی برای دستیابی شما به آرزوی داشتن موهای پرپشت و بلند است. این کار با کمک دستگاه لیزر انجام می‌شود و یکی از ماندگارترین روش‌هاست. برای انجام این کار، موها دسته دسته (البته کوچک) جدا می‌شود و سپس شانه زده می‌شود تا برای اکستنشن آماده و مرتب باشد. مقداری چسب به دستگاه زده می‌شود سپس مو در قسمت مورد نظر نصب می‌شود. این چسب در زمان کمی خشک می‌شود، خود این مسئله یکی از مزایای اکستنشن لیزری مو است. با ادامه دادن همین روال کار تمام می‌شود و در نهایت موهای زیبای خود را با حجم قابل قبول مشاهده خواهید کرد. همچنین از این روش برای موهای جلوی سر به دلیل داشتن ظرافت می‌توان استفاده کرد.

اگر پس از مدتی با بلند شدن مو، نیاز داشتید که اکستنشن‌ها را از موهای خود جدا کنید، مرحله سختی پیش رو ندارید. برای جدا کردن اکستنشن، دور موها را طلق می‌پیچند و یک ریموور مخصوص که حلال کراتین است را قسمت چسب موها می‌زنند، سپس به کمک انبر مو و شانه قسمت چسبیده شده را جدا می‌کنند.

برای شستشو و نظافت موها بعد از اکستنشن، موها را در حمام چنگ نزنید اما به آرامی کف سر و ساقه مو را دست بکشید و ماساژ دهید. سپس توسط شانه دندانه درشت از قسمت پایینی مو شروع به شانه زدن کنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر