یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

چکار کنیم از دهان ما کسی نفهمه سیگار کشیده ایم

عکس, چکار کنیم از دهان ما کسی نفهمه سیگار کشیده ایم

افرادی که سیگار می کشند متوجه بوی بد سیگار از دهان خود نیستند اگر میخواهید دیگران این بو را حس نکنند یا اذیت نشوند از روشهای زیر استفاده کنید.

اگر خارج از خانه هستید و نمی‌توانید دندان‌های خود را مسواک بزنید، سعی کنید حدود ۵ دقیقه یا کمتر آدامس‌های بدون قند بجوید. این کار می‌تواند تولید بزاق بیشتر را تحریک و در نتیجه به از بین بردن ذرات غذایی ایجاد کننده بوی بد، کمک کند.
حتما آدامس‌های بدون قند را انتخاب کنید. باکتری‌های موجوددر دهان شما قند را دوست دارند و برای تولید اسید از آن استفاده می‌کنند. اسید بیش از حد در دهان شما می‌تواند باعث خوردگی دهان و بوی بد گردد.

آب زیاد بنوشید

فرآورده‌های تنباکو تقریبا علت اصلی بوی بد دهان هستند. علاوه بر این، سیگار می‌تواند مشکلات بهداشت دهان و دندان بسیاری ایجاد کند. حفظ بهداشت دهان و دندان به طور بالقوه می‌تواند به شما در رفع بوی بد دهان نیز کمک کند. این به معنای مسواک زدن حداقل دو بار در روز و استفاده از نخ دندان به طور مرتب است.
همچنین استفاده از دهانشویه‌ها به صورت مکرر و مسواک کشیدن بر روی دندان می‌تواند بسیار موثر باشد. برای افرادی که سیگار می‌کشند، خمیردندان‌های مخصوصی نیز در بازار وجود دارد که نسبت به نوع معمول‌تر سایش بیشتری ایجاد می‌کنند. این محصولات می‌توانند لکه دندان‌ها را که ناشی از مصرف دخانیات است از بین ببرند. اگرچه این روش یک راه حل طولانی مدت مناسب نیست. از بین بردن زردی دندان با روش‌های طبیعی و دارویی را امتحان کنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر