یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

کدام را بزنیم که بی خطر باشد مام یا بادی اسپلش یا زینک

عکس, کدام را بزنیم که بی خطر باشد مام یا بادی اسپلش یا زینک

در این مقاله به صورت مفصل برای شما توضیح داده شده است که برای خوش بو سازی زیر بغل خود چه کارهایی انجام دهید و درباره خطرات مام ها ، بادی اسپلش ها و پماد زینک اکساید هم توضیحات کامل ذکر شده و در نهایت شما خواهید فهمید بهترین و بی خطر ترین راه برای خوش بو سازی زیر بغل چیست پس با ما در یاس فان همراه شوید.

بررسی فواید و ضررهای مام :

بهترین نتیجه برای پیشگیری از بوی بد عرق را می توان انواع مام های رولی و صابونی دانست . بهتر است از مام فقط در موارد ضروری استفاده کنید. در تهیه مام ها همیشه به این نکته دقت کنید که مام باید فاقد آلومینیوم باشد چرا که آلومینیوم مام منجر به غده های چربی یا در موارد شدیدتر منجر به غده های سرطانی میشود.اگر برچسب مام رول‌های خود را خوانده باشید، قطعا متوجه شده‌اید که این ترکیبات شیمیایی آنقدر زیادند که نیمی از ترکیبات آن‌ها در دئودرانت ها را حتی نمی‌توانید تلفظ کنید. از تلفظ که گذشته حتی نمی‌دانید که این مواد شیمیایی چقدر می‌تواند در طولانی مدت بر بدن تاثیرگذار باشد.

بررسی فواید و ضررهای بادی اسپلش:

در فواید آن باید گفت بادی‌اسپلش‌ها، باعث خوشبو شدن پوست بدن می‌شوند. رایحه حاصل از بادی اسپلش‌ها برخلاف عطرها، بسیار سبک و ملایم است به همین دلیل باعث بالا رفتن اعتماد به نفس می‌شود. نبود ترکیبات ایجاد کننده حساسیت، سبب شده احتمال بروز آلرژی و حساسیت به وسیله بادی اسپلش به حداقل مقدار خود برسد.

معایب آن :میزان ماندگاری عطر بادی اسپلش بر روی پوست بیش تر از یکی دو ساعت نخواهد بود. لذا در صورت تمایل بایستی مجدداً استفاده نمایید.بادی اسپلش ها مایع و فاقد مولکول های گازی هستند. در نتیجه باتوجه به غلظت خود به راحتی می توانند بر روی لباس ها لکه ایجاد کنند. توصیه می شود هنگام استفاده از آن ها، اجازه دهید بر روی بدنتان خشک شده، سپس لباس خود را تن نمایید.

بادی اسپلش ها تا جای ممکن ایجاد حساسیت و آلرژی نمی کنند. اما این محصول همانند سایر محصولات بهداشتی حاوی مواد شیمیایی است. در نتیجه  امکان بروز خارش، حساسیت و یا واکنش خاصی بر روی پوست از دیگر معایب بادی اسپلش به حساب می آید. چنان چه دردفعات نخست استفاده با خارش، قرمزی و یا حساسیت پوستی مواجه شدید، توصیه می شود روند استفاده را متوقف کرده و با پزشک مشورت نمایید.

ذرات تشکیل دهنده بادی اسپلش مقداری سنگین بوده و پس از اسپری در هوا، ممکن است در فضای اطراف باقی بمانند. این ذرات به راحتی قابل مشاهده هستند. تنفس به مدت طولانی در این فضا ممکن است سبب بروز برخی مشکلات تنفسی گردد. چنان چه به آسم و یا سایر بیماری های تنفسی مبتلا هستید، توصیه می شود این محصولات را مورد استفاده قرار ندهید.

گر دچار حساسیت پوستی، اگزما و یا سایر بیماری های پوستی و حتی بیماری های تنفسی نظیر آسم هستید، توصیه می شود حتی المقدور از بادی اسپلش ها استفاده ننمایید. همچنین در این زمینه حتماً با پزشک مشورت نمایید.

بررسی فواید و ضررهای زینک اکساید :

میتوانید از این کرم برای درمان بوی بد عرق بدن  استفاده کنید اما نه همیشه …برخی افراد حساس ممکن است به این پماد، حساسیت نشان دهند.خارش پوست، سوختگی، سوزش و تیرگی پوست و در برخی از افراد درد شدید در زیر بغل ممکن است ایجاد شود.اگر بعد از مصرف این پماد دچار عارضه ای شدید، دیگر از آن استفاده نکنید و به پزشک متخصص پوست مراجعه نمایید. توجه داشته باشید که این کرم به هیچ وجه بوی بدی نمیدهد و اگر احساس بوی بدی کردی حتما تاریخ تولید و انقضا را مورد بررسی قرار دهید.

جمع بندی : در پایان می توان گفت اگر قصد دارید از محصولات خاصی برای از بین بردن بوی عرق خود استفاده کنید مام های فاقد آلومینیوم گزینه مناسبی هستند اما در خاطر داشته باشید هرگز از مام ها به صورت روزانه و همیشگی استفادهد نکنید. در صورتی که زیاد عرق میکنید میتوانید زیر بغل خود را بوتاکس کنید تا از شر بوی بد عرق در امان بمانید البته برای اینکارباید بالای ۱۸ سال سن داشته باشید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر