یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

گریم و آرایش مخصوص پلک افتاده

عکس, گریم و آرایش مخصوص پلک افتاده

در صورتی که دچارافتادگی پلک هستید هرگز نباید از آرایش های معمولی که دیگران انجام میدهند تقلید کنید شما باید با کمک گریم و نکاتی که امروز در یاس فان به شما آموزش میدهیم چشمهای خود را رو به بالا نشان دهید.

نکته اصلی زدن کانسیلر مناسب برای رفع این سایه ها است. کانسیلری که یک درجه از پوست شما روشن تر باشد، گزینه مناسبی است. همیشه کانسیلر را در نقاط که تیرگی دارند بزنید و سپس با انگشت وسطی خود آن را روی نقاط مورد نظر بمالید.

ابروها را نباید به سمت پایین بلند کنید زیرا هر چه ابروها به سمت پایین بلند شوند، افتادگی پلک را بیشتر نشان می دهند بنابراین باید دم ابروها را حدی کوتاه کنید اما حواستان باشد که زیاد کوتاه نکنید.

یک خط چشم نازک روی پلکتان بکشید و از کشیدن مداد چشم در زیر چشم ها تا حد امکان پرهیز کنید. می توانید از سایه چشم های رنگی هم زیر چشمانتان استفاده کنید. مثلا سایه چشم بادمجانی یا آبی روشن بستگی به سبک آرایشتان می تواند جلوه زیبایی ایجاد کند. علاوه بر آن با کشیدن مداد سفید در داخل پلک پایین می توانید چشمانتان را روشن تر و گیراتر کنید.

با استفاده از هایلایتر و سایه روشن می توانید چشمان خود را بزرگتر نشان دهید. به این صورت که باید زیر استخوان ابرو هایلایتر بزنید و از زدن هایلایتر روی قسمت های پایین تر پرهیز کنید زیرا این عمل افتادگی چشم را تشدید می کند. در گوشه داخلی چشمانتان هم از هایلایتر استفاده کنید زیرا باعث می شود چشمان شما درشت تر دیده شود. حواستان باشد هیچ وقت قسمت افتاده پلکتان را سایه روشن و هایلایتر نزنید و در عوض باید این قسمت را تیره تر کنید تا جوانتر به نظر برسید. می توانید سایه را به شکل چشم گربه بزنید، به این صورت که از گوشه خارجی چشم به سمت بالا سایه بکشید.

همیشه قبل از زدن ریمل، از فرمژه استفاده کنید. با این روش می توانید چشمان خود را باز تر نشان دهید. بر روی مژه های خود دوبار ریمل بزنید. یعنی بعد از زدن فرمژه، روی مژه های خود ریمل بزنید و صبر کنید کمی خشک شود و دوباره ریمل بزنید؛ طوری که مژه ها به هم نچسبد، برای این که مژه ها به هم نچسبد می توانید از انواع برس ریمل با توجه به کاربردشون استفاده کنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر