یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

آموزش آرایش برنزه برای چشم و ابرو و موهای سیاه

عکس, آموزش آرایش برنزه برای چشم و ابرو و موهای سیاه

زیباترین حال آرای برنزه برای کسانی است که چشم و ابرو و موهای سیاهی دارند . یک ترکیب شیک و ساده و دوست داشتنی و با کلاس .خانم‌هایی که موهای تیره دارند، هنگامی زیبا به نظر می‌رسند که قسمتی از صورت خود را آرایش کنند و قسمتی را ساده نگهدارند. برای آرایش لازم است که کرم و پنکک خود را یک یا دو درجه روشن‌تر از پوست خود انتخاب کنید.

بعد از اینکه زیر سازی پوست خود را انجام دادید حال زمان سایه چشم است، بهترین رنگ برای سایه چشم برای خانم‌هایی که موهایشان تیره است رنگ‌های خنثی می‌باشد.

اگر چشم‌هایتان مشکی است آرایش چشم دودی برای شما انتخابی عالی است و اگر چشم‌هایتان قهوه‌ای است سایه قهوه‌ای در تناژ مختلف می‌تواند آرایش چشم‌ها را جذاب و زیبا کند. پس از اینکه آرایش چشم‌ها را تمام کردید حال زمان رژ گونه است. توجه داشته باشید که رژ گونه تکمیل کننده آرایش صورت می‌باشد و چهره‌ را از حالت بی‌روحی خارج می‌کند. بهتر است از رژ گونه‌های صورتی یا مرجانی برای گونه‌های خود استفاده کنید.
رژهای مناسب موهای بلوند رنگ‌های روشن مانند صورتی، نارنجی روشن، قرمز روشن، بنفش یاسی و… می‌باشد. این رنگ‌ها باعث می‌شود لب‌ها جذاب‌تر به نظر برسد و بهترین هارمونی را بین میکاپ، پوست و مو ایجاد می‌کند.

 

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر