یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آشپزی

آموزش اسپاگتی جدید ایتالیایی روی گاز

عکس, آموزش اسپاگتی جدید ایتالیایی روی گاز

اسپاگتی کاربونارا یک غذای خوشمزه ی ایتالیایی است و غذاهای ایتالیایی با ذائقه ی ما ایرانی ها جور است. اگر میخواهید این اسپاگتی خوش طعم را درست کنید نخست مواد لازم را آماده بگذارید. (ابتدا سس و سپس اسپاگتی را آماده کنید. داغ بودن اسپاگتی نکته بسیار مهمی است، اسپاگتی باید به حدی داغ باشد که اگر تخم مرغ خام را روی آن قرار دهید، بپزد!)

پاستا: ۴۰۰ گرم ، کره: ۱۰۰ گرم ۲ قاشق غذاخوری یا سوپ خوری

قارچ: ۲۰۰ گرم ، آب لیمو: ۱ قاشق غذاخوری ، فلفل سیاه (نیم کوب شده): به میزان لازم

تخم مرغ: ۲ عدد ، پیازچه: ۴ عدد ، ژامبون: ۲۰۰ گرم ، نمک: به میزان لازم

خامه: ۱ لیوان دسته‌دار فرانسوی ، پنیر پارمزان: ۱۰۰ گرم ، گوجه گیلاسی: برای تزئین

ریحان: برای تزئین ، جعفری: دلخواه

هم چون دیر پاستاها نخست قابلمه بزرگی از آب نمک کم (بیش از ۱ قاشق غذاخوری نمک) را روی حرارت زیاد قرار دهید و بگذارید تا جوش بیاید. پس از به جوش آمدن آب، ماکارونی را حدودا ۱۲ دقیقه برای خوب پخته شدن در در قابلمه بریزید. نیمی از آب را را نگه دارید.در یک ظرف مناسب، کره، قارچ و آبلیمو را به خوبی روی حرارت با هم مخلوط کنید.

تخم مرغ، خامه، پنیر پارمزان، پیازچه و نمک را در ظرفی دیگر به خوبی مخلوط کنید.در یک کاسه دیگر، تخم مرغ و ژامبون و پاستا و آب پاستایی که کنار گذاشته بودید را با هم ترکیب کرده و با کمی نمک و فلفل سیاه سخاوتمندانه آن را مزه‌دار کنید. سپس ترکیب سس کاربونارا را روی حرارت تا زمانی که غلیظ شود، هم بزنید.پاستا آماده سرو است. برای تزئین ظرف مورد نظر پاستا، می توانید از ریحان، گوجه گیلاسی، و پنیر پارمزان رنده شده استفاده کنید. اگر عاشق میگو هستید، در مراحل تهیه اسپاگتی کاربونارا، از ۲۰۰ گرم میکو پاک شده نیز می توانید به عنوان یک چاشنی فوق العاده استفاده کنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر