یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

آموزش ریمل خانگی و گیاهی و پر پشت کننده

عکس, آموزش ریمل خانگی و گیاهی و پر پشت کننده

شما می توانید به جای استفاده از ریمل های شیمیایی و گران قیمت که منجر به ریزش و ضعف مژه های شما می شوند از رمیل های خانگی و گیاهی و تقویت کننده استفاده کنید. با این تیر دو نشان خواهید زد. برای درست کردن این ریمل تقویتی و خانگی به مواد زیر نیاز دارید :

روغن نارگیل یک قاشق چایخوری
روغن ویتامین E یک قاشق چایخوری
موم عسل یا موم سویا یک / دوم قاشق چایخوری
ژل آلوئه ورا ۳ الی ۴ قاشق چایخوری
زغال فعال ۳ کپسول
تیوپ ریمل قدیمی و یا نو ۱ عدد
کیسه پلاستیکی کوچک ۱ عدد

آموزش تهیه ریمل :

اگر یک تیوپ قدیمی ریمل را برای ساخت ریمل خانگی انتخاب نمودید ، پیش از کارآن را کاملا تمیز و خشک کنید ولی اگر از یک تیوپ نو استفاده نموده اید این کار نیاز نیست .از شامپو بچه دارای فرمولاسیون ملایم برای تمیز کردن تیوپ و قلموی ریمل استفاده کنید و کاملا داخل تیوپ را تمیز نمایید تا هیچگونه ریملی داخل تیوپ باقی نماند.

موم عسل و یا موم سویا ، روغن نارگیل، روغن ویتامین ایی را درون یک کاسه با یکدیگر مخلوط کنید.سپس کاسه محتویات ریمل را روی یک کاسه آب داغ بگذارید تا حرارت کاسه زیرین سبب ذوب شدن مواد شود .مواد را به صورت دستی هم نزنید و اجازه دهید که مواد خودشان ذوب شوند.

حالا ۳الی ۴ قاشق چای خوری ژل آلوئه ورا را به مواد ذوب شده اضافه کنید و به خوبی مخلوط نمایید.سه کپسول زغال فعال شده را بشکنید و محتویات داخل آن را درون مواد بریزید و خوب هم بزنید تا مخلوط شود.

یک پاکت پلاستیکی کوچک بردارید و مواد را داخل آن بریزید سپس در انتهای آن یک سوراخ کوچک ایجاد کنید.با استفاده از کیسه پلاستیکی ، محتویات را به داخل تیوپ منتقل کنید و اگر احساس نمودید مواد داخل ریمل ریخته نمی شود با قلموی ریمل برای باز کردن فضا ی کافی برای باقی محتویات ، مواد را به داخل تیوپ هل دهید .

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر