یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

اطلاعاتی مفید درباره کراتینه نانو مخصوص موهای آسیب دیده

عکس, اطلاعاتی مفید درباره کراتینه نانو مخصوص موهای آسیب دیده

چرا باید نانوکراتین را برای درمان موهای آسیب دیده، از بین دیگر روش های درمانی انتخاب کرد؟
این روش، نانومولکول­های کراتین را به کار می­گیرد. ذرات آن بسیار کوچک هستند که میلیون­ها از این ذرات می­توانند در سر یک سنجاق جمع شوند. مولکول­های نانوکراتین در موهای آسیب ­دیده عمیقا رسوب می­کنند و گیر می­افتند. برای ترمیم و بازگردانی سلامت مو و تضمین نتایج ماندگار درمانی در ساقه موها به طور طبیعی نفوذ می­کنند.

کراتین و روش‌های تکمیلی آن به نوعی سیستم هیبرید مو هستند. این سیستم تلاش می‌کند با استفاده از مواد شیمیایی و ابزار گوناگون، موهای شما را تا حد زیادی صاف کند. در نتیجه استفاده از این ترفندها به صافی دائمی موها می‌رسید. البته این نتیجه در گرو تکرار این روش‌هاست.

کراتین را می­توان روی هر نوع مویی مثل هایلایت، رنگ شده، دست نخورده، روشن شده، فر شده یا نرم و خوابیده استفاده کرد. استفاده از این روند حدودا بین ۱.۵ تا ۳ ساعت بسته به طول و ضخامت موها طول می­کشد.

بعد از استفاده از محصول، مو تا ۳۰ دقیقه به حال خود گذاشته می­شود تا کراتین به ساقه مو جذب شود. بعد موها سشوار می­شوند. سپس برای محکم شدن و نگه داشتن رطوبت که موها را آبرسانی و یک براقی شیشه مانند روی آنها ایجاد می­کند اتو می­شوند.

نام نانو کراتین از واژه نانو مولکول­های کراتین گرفته است. یک نانو مولکول ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۱ اندازه یک مولکول معمولی است. به همین دلیل این مواد در کوچک­ترین شیارهای موی مشتری نفوذ می­کند و آن را با کراتین (ماده­ای که مو را قوی، براق و نرم می­کند) پر می­کند.

وقتی تار مو با لایه ­ای از مولکول­های نانوکراتین پوشیده می­ شود، یک ماده حل شدنی طی یک روند اضافه روی مو اسپری می­شود. در انتهای این روند شیارهای مو کاملا پر می شود و باعث می­شود موها ­با دوام و انعطاف­ پذیر شوند. نتیجه تقویت و پوشش با نانوکراتین، موهایی صاف، زیبا، ابریشمی، نرم، سالم­تر، قوی و به طور شگفت انگیزی براق و برای مدل دادن آسان­تر است.

باید و نبایدها در انجام کراتینه نانو گلوبال
موها تا ۳ روز باید به حالت طبیعی­شان بمانند. آنها را پشت گوش­هایتان نبندید و از هیچ اکسسوری مو استفاده نکنید. موهایتان را تا ۳ روز بعد از انجام این روش خیس نکنید.

برای شستشو موها بعد از رنگ یا هایلایت کردن فقط شامپوی توصیه شده آرایشگرتان را استفاده کنید. عمل به این توصیه ­ها واقعا اهمیت دارد چرا که اگر نکات بالا به درستی پیگیری نشوند ما نمی­توانیم نتایج را تضمین کنیم.

برای انجام این تکنیک از اتوهای مخصوصی با درجه حرارت بالا استفاده می‌شود. دستگاه اتوهای متنوعی مانند اتو نانو در بازار وجود دارد. اما این دستگاه‌ها متفاوت از دستگاه مورد استفاده در این تکنیک است.

اگر نمی‌خواهید به عوارض نانو کراتین و نانو گلوبال گرفتار شوید باید به مواردی هنگام انجام این تکنیک دقت کنید. به عنوان مثال یکی از عوارض نانو کراتین آسیب به موهاست. این اتفاق بسیار نادر در شرایطی رخ می‌دهد که از مواد نامرغوب یا افراد غیرحرفه‌ای کمک گرفته باشید. همچنین اگر به تازگی دکلره کرده‌اید باید دقت بیشتری در انجام چنین تکنیک‌هایی داشته باشید. تا حد امکان به موهایتان فرصت بازسازی بعد از دکلره را بدهید.

نانو دیسیپلین کراتین چیست؟
نانو دیسیپلین کراتین روشی برای بازسازی و احیای مو است که به عمق ساقه موها نفوذ می‌کند. این روند باعث می‌شود تا ساختار داخلی و رشته موها ترمیم شود.
ترکیبات این مواد دارای عصاره قهوه سبز و نعنا می‌باشد. این مواد به امینواسیدها و ویتامین‌های اطراف رشته‌های مو کمک می‌کند تا عملکرد بهتری داشته باشند. در نتیجه این اتفاق، آبرسانی به موها به طرز چشمگیری افزایش یافته و موهای شما درخشان‌تر و شاداب می‌شود.

همانطور که می‌دانید خشکی موها باعث ایجاد موخوره و شکستگی ساقه مو می‌شود. استفاده از این مواد از خشک شدن ساقه موها جلوگیری می‌کند. در نتیجه این امر موهای شما دچار موخوره نمی‌شود.

آیا کراتینه نانو گلوبال باید قبل از رنگ کردن یا هایلایت موها انجام شود؟
برای بهترین نتیجه، توصیه می­شود رنگ و هایلایت موها قبل از انجام گلوبال مو باشد.

۳- آیا این روش درمانی را می­توان روی موهای کار شده با مواد شیمیایی انجام داد؟
بله، این روش را می­توان روی انواع موها مثل موهای رنگ ­شده، دست ­نخورده، نرم و خوابیده، هایلایت شده و روشن شده استفاده کرد.

مرتبط با مطلبی که می خوانید:
۶ ترفند ساده و فوق العاده مهم برای مراقبت از موهای فر و خشک
۴- آیا می­توان موها را بعد از این روند رنگ کرد؟
بله، اما توصیه می­شود حداقل ۲ هفته صبر کنید.

۵- آیا این روش را می­توان روی موی بچه­ ها استفاده کرد؟
بله، اما فقط برای بچه ­های ۱۰ سال به بالا.

۶- اگر موهایم در طول ۳ روز اول خیس شد چه باید بکنم؟
موهایتان را با یک اتو موی صاف از جنس تیتانیوم خشک کنید.

۷- آیا قبل از انجام این روش موها باید کوتاه شوند؟
خیر، توصیه می­شود موها را بعد از کراتینه نانو گلوبال برای رفع موخوره ­ها کوتاه کنید.

۸- آیا می­توان از اسپری، ژل، موس یا دیگر محصولات مراقبتی مو بعد از کراتینه نانو گلوبال استفاده کرد؟
خیر، این محصولات نباید تا ۳ روز بعد از این روش درمانی استفاده شوند. فقط بعد از شستن موها از محصولات مورد استفاده برای استایل موها استفاده کنید.

۹- اگر موهایم در طول شب یا ۳ روز بعد از کراتینه نانو گلوبال موج­ دار شد چه باید بکنم؟
از یک سشوار یا اتوی صاف تیتانیومی برای صاف کردن موج ­ها استفاده کنید.

۱۰- آیا کراتینه نانو گلوبال برای هر نوع مویی مناسب است؟
بله، اما تاثیر به خصوصی روی موهای آسیب­ دیده یا زبر و زمخت دارد. بنابراین برای مویی که روشن شده، رنگ شده یا از آفتاب آسیب دیده یا موی اکستنشن شده از موهای طبیعی هم مناسب است.

مقاله ای که خواندید از دسته مقالات آموزشی آرایشگری مو از وبلاگ دترلند بود. در صورتی که تمایل دارید آرایشگری مو رو به صورت کامل فرا گیرید می توانید در دوره آموزش آرایشگری مو آموزشگاه دترلند شرکت کنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر