یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آشپزی

آموزش کلاب مرغ بهترین میان وعده تولدها

عکس, آموزش کلاب مرغ بهترین میان وعده تولدها

این پیش غذای فوق خوشمزه و شیک با سینه مرغ ، جعفری ، مغز گردو ، ذرت و نان تست و پیازچه به مقادیر زیر درست می شود 🙁 شما برای تهیه سس  به سس مایونز ۲ قاشق غذاخوری ، آب لیمو ترش و نمک و فلفل سیاه تازه به مقدار کافی
نیاز دارید )

مواد لازم برای ۴ نفر
سینه مرغ ۳۰۰ گرم
پیازچه ۳ قاشق غذاخوری
جعفری ۳ قاشق غذاخوری
مغز گردو ۳ قاشق غذاخوری
ذرت ۳ قاشق غذاخوری
نان تست ۱۰ عدد

سینه مرغ را به همراه پیاز و مقداری نمک درون یک قابلمه حاوی آب می ریزیم، سپس قابلمه را روی حرارت متوسط گذاشته و اجازه می دهیم سینه مرغ کاملا پخته شود. پیازچه را به همراه جعفری و مغز گردو به صورت ریز خرد کرده و به همراه ذرت درون یک کاسه مناسب می ریزیم. زمانی که سینه مرغ کاملا پخته شد، آنرا به صورت ریز خرد کرده و به کاسه می‌ افزاییم.

حالا به سراغ درست کردن سس می رویم، برای این منظور سس مایونز را به همراه مقداری نمک، آب لیمو ترش تازه و فلفل سیاه درون یک کاسه جداگانه ریخته و به خوبی مخلوط می کنیم تا سس یکدست شود.در ادامه سس را به کاسه اضافه کرده و به خوبی مخلوط می کنیم تا مواد به سس آغشته شوند. حالا اطراف نان تست را با چاقو جدا کرده و پودر می کنیم و نان تست را به دو مثلث یکسان تقسیم می کنیم.

مقداری از مواد کلاب مرغ را روی نان تست ریخته و آنرا با نان تست دیگر می پوشانیم، سپس اطراف نان را با سس رومال کرده و درون نان تست پودر شده می غلطانیم و با گوجه گیلاسی تزیین می کنیم. نوش جان.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر