یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آشپزی

آموزش گازپاچو سوپی سرد و بهاری برای همه

عکس, آموزش گازپاچو سوپی سرد و بهاری برای همه

برای درست کردن این سوپ سرد شیک و خوشمزه شما به پیاز سفید ، گوجه ، نون تست ، سیر ، روغن زیتون ، سرکه و مواد زیر نیاز دارید:(سوپ را حتما خنک سرو کنید. هر چه سوپ خنک تر شود، طعم بهتری خواهد داشت. حتی می توانید داخل بشقاب سرو چند عدد یخ بیندازید.)

نمک و فلفل به مقدار لازم……………….پیاز سفید یا پیازچه ۱ عدد

سیر ۲ حبه………………………….روغن زیتون ۵۰ میلی‌لیتر

گوجه فرنگی ‌رسیده ۸۰۰ گرم………………نان تست ۵۰ گرم

فلفل دلمه ای ۱ عدد……………سرکه ۳۰ میلی‌لیتر

آموزش :

ابتدا نان را با کمی سرکه و کمی آب خیس کنید تا کمی نرم شود. همه ی سبزیجات از جمله خیار و گوجه فرنگی و پیاز را بشویید و آن ها را پوست بکنید. گوجه فرنگی، خیار و پیاز را خرد کرده و آن ها را به همراه سیر پوست کنده شده داخل یک مخلوط کن بریزید. دانه ی فلفل ها را نیز جدا کرده و به سایر مواد اضافه کنید. همه ی مواد را با مخلوط کن میکس کنید تا زمانی که مخلوط یکدستی حاصل شود.

نان خیس خرده را نیز به سایر مواد اضافه کرده و در انتها روغن زیتون را نیز بیفزایید تا مواد نرم و یکدست شوند.همه ی مواد را مجددا مخلوط کرده و قوام سوپ را با آب یخ تنظیم کنید. نمک و فلفل را به عنوان چاشنی های سوپ به گازپاچو اضافه کنید. سوپ را تا ۲ ساعت قبل از سرو در یخچال بگذارید تا استراحت کند و طعم دار شود.

سپس آن را داخل کاسه ی سرو ریخته و با سبزیجات خرد شده تزیین کنید. می توانید با چاشنی روغن زیتون و فلفل و نمک آن را بیشتر مزه دارد کنید. برای سبزیجات معطر در تزیین گازپاچو می توانید از ۱ قاشق سوپ خوری ریحان، جعفری و گشنیز استفاده کنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر