یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

اطلاعاتی مفید درباره هفت مدرک آرایشگری

عکس, اطلاعاتی مفید درباره هفت مدرک آرایشگری

شما برای زدن یک سالن آرایشی یا یه کسب در آمد عالی بهتر است ۷ مدرک آرایشی را که در زیر آنها را توضیح داده ایم داشته باشید :

کوتاهی مو
کوتاه کردن مو یکی از خدمات مهم آرایشگری است از قدیم در آرایشگاه های مردانه و زنانه به مشتریان ارائه می شده است. این رشته طرفدارهای بسیاری دارد و با گرفتن مدرک آن می توانید در آرایشگاه ها مشغول به کار شوید. همچنین یکی از سرفصل های آموزشی در رشته آرایش و پیرایش است که شما را برای تبدیل شدن به یک آرایشگر حرفه ای آماده می کند. شما در دوره آموزش کوتاهی مو با آناتومی سر و صورت آشنا می شوید و تمام روش ها و مدل های کوتاهی مو، پیتاژ، کم کردن حجم مو و حالت دادن به مو را آموزش می بینید. پس از پایان دوره می توانید در آزمون های فنی و حرفه ای شرکت کرده و مدرک پیرایشگر موی زنانه را دریافت کنید.

اصلاح ابرو و صورت
اصلاح کردن صورت و ابرو برداشتن یکی از پایه ای ترین کارهایی است که یک آرایشگر انجام می دهد. با اینکه امروزه روش های مختلفی برای اصلاح کردن صورت در خانه وجود دارد، اما همچنان بسیاری از خانم ها ترجیح می دهند برای این کار به آرایشگاه مراجعه کنند. روش هایی که برای اصلاح صورت در آرایشگاه انجام می شود شامل بند انداختن، وکس صورت، روش های برقی و … است که باید به همه آن ها تسلط کافی داشته باشید.علاوه بر این، برداشتن ابرو یک کار تخصصی است و برای انجام آن به آموزش های حرفه ای نیاز دارید. شما در دوره آموزش اصلاح ابرو و صورت با اشکال هندسی چهره، انواع فرم ابرو، و روش های مختلف اصلاح ابرو مانند تیغ، بند، مومک و همچنین رنگ کردن ابرو آشنا می شوید.

رنگ و مش

رنگ کردن مو یک حرفه کاملا تخصصی است و برای آن یک لاین آموزشی جداگانه وجود دارد. این رشته بسیار مورد توجه و پرطرفدار است و یکی از لاین های شلوغ آرایشی محسوب می شود. شما در این دوره هر آنچه که برای رنگ کردن مو نیاز است یاد می گیرید. آموزش هایی که در دوره آموزش رنگ مو ارائه می شود شامل شناخت رنگ ها، ترکیب رنگ های اولیه و ثانویه،‌ شناخت پایه رنگ ها، کاتالوگ خوانی رنگ مو، رنگ ریشه، رنگ کامل مو، رنگساژ، پوشاندن سفیدی موها و تکنیک های مختلف رنگ مو مانند هایلایت، مش، بالیاژ، آمبره، سامبره و … است. در پایان دوره و پس از قبولی در آزمون فنی و حرفه ای، مدرک کاربر مواد شیمیایی را دریافت خواهید کرد.

شینیون مو
یکی دیگر از هفت مدرک آرایشگری که برای آرایشگاه زدن نیاز است، مدرک شینیون مو یا آرایشگری مو است. شینیون مو برای خانم ها بسیار مهم است. زیرا همه دوست دارند در مراسم و مجالس آراسته و زیبا به نظر برسند. از این رو، برای مدل دادن به موهایشان به یک آرایشگر ماهر مراجعه می کنند. آرایشگری که دوره آموزش شینیون مو را طی کرده و مدرک آرایشگری موی زنانه را دریافت کرده است.از سرفصل های مهمی که در این دوره آموزشی تدریس می شود می توان به آماده سازی مو، صاف کردن مو گرفتن وزی آن،‌ براشینگ مو، استفاده از ابزارهای لازم برای مدل دادن به مو، و آموزش انواع مدل های شینیون مو اشاره کرد. هنرجو پس از پایان دوره آموزشی قادر خواهد بود فرم صورت مشتری را تشخیص داده و با توجه به آن و سلیقه مشتری بهترین مدل شینیون را برای او انتخاب و اجرا کند.

مانیکور و پدیکور ناخن
درست است که اغلب هنرجویان صرفا برای انجام کار ناخن دوره آموزش کاشت ناخن را می گذرانند. اما این رشته نه تنها به صورت جداگانه محبوب و پردرآمد است، بلکه یکی از هفت مهارت آرایشگری مورد نیاز برای کسانی است که قصد دارند به یک آرایشگر تمام عیار تبدیل شوند. شما در این دوره با تمام ابزارهای مانیکور و پدیکور ناخن آشنا می شوید. انواع روش های مانیکور و پدیکور خشک و تر را یاد می گیرید، و در انجام مانیکور سالنی، تیپ گذاری، ژلیش ناخن، روش های مختلف کاشت ناخن مانند اکریلیک، ژله ای و پودری، انواع روش مواد گذاری مانند طبیعی، هلویی، کاور و میکس، ترمیم، ریموو کاشت ناخن و … به مهارت کامل دست پیدا می کنید. مدرکی که در پایان این دوره به شما ارائه می شود،‌ مدرک فنی حرفه ای آرایشگری ناخن است که داشتن آن لازمه شروع کسب و کار حرفه ای شماست.

آرایش صورت
آرایش صورت برای برخی جذاب ترین بخش آرایشگری است. این رشته با انواع لوازم آرایشی، رنگ و ایده های تمام نشدنی برای آرایش چهره سر و کار دارد که هر خانمی را جذب خود می کند. برای اینکه بتوانید به یک میکاپ آرتیست حرفه ای تبدیل شوید، باید ابتدا با انواع فرم صورت آشنا شوید. زیرا هر سبک آرایشی برای یک نوع فرم صورت مناسب است و رعایت نکردن این نکته می تواند نتیجه کار شما را خراب کند. از دیگر مباحثی که در دوره آموزش گریم و میکاپ آموزش داده می شود، شناخت ابزار و لوازم آرایشی، بهترین برندها و محصولات و نحوه استفاده هریک از آن هاست. همچنین آشنایی با انواع پوست، کانتورینگ، آرایش چشم، آرایش لب، مژه گذاری، آرایش ابرو و فیکس کردن آرایش و … از موارد مهمی است که با پشت سر گذاشتن این دوره آموزشی به آن ها مسلط می شوید.

پاکسازی پوست صورت
بالاترین مدرک آرایشگری
یکی دیگر از هفت مدرک آرایشگری که شاید فکرش را هم نمی کردید، پاکسازی پوست است. بله، این رشته نیز یکی از خدمات آرایشگری است که در آرایشگاه ها ارائه می شود. بنابراین، نیاز است که تمام مهارت های مربوط به آن را به طور کامل فرا بگیرید و برای ارائه خدمات به مشتریان آماده شوید. سرفصل های مهم آموزش پاکسازی پوست شامل شناخت پوست، آشنایی با انواع ماسک صورت، روش های آبرسانی، لایه برداری و پیلینگ پوست، ماساژ صورت، بستن منافذ باز پوست و استفاده از دستگاه هایی مانند اتوی صورت و میکرودرم ابریژن است. مدرکی که در پایان این دوره دریافت می کنید مدرک فنی و حرفه ای پاکسازی پوست زنانه است. با داشتن این مدرک می توانید در سالن های زیبایی و مراکز زیبایی پوست مشغول به کار شوید.

برای اینکه بتوانید در هریک از این رشته ها به بهترین شکل آموزش ببینید و بتوانید با مهارت کامل کسب و کار خود را آغاز کنید، باید در یک آموزشگاه آرایشگری معتبر و حرفه ای ثبت نام کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره رشته های هفت گانه آرایشگری و نحوه برگزاری دوره های آموزشی یا کارشناسان ما در آموزشگاه آرایشگری دترلند تماس بگیرید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر