یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

به صورت فشرده در یک هفته شکم خود را آب کن

عکس, به صورت فشرده در یک هفته شکم خود را آب کن

اگر میخواهید به سرعت و برای یک مناسبت خاص شکم خود را کوچک تر کنید حتما با این پست در یاس فان همراه شوید .در این یک هفته تا می توانید چای سبز مصرف کنید. چای سبز علاوه بر تمام مزایایی که دارد می تواند در کاهش وزن بسیار مفید و موثر واقع شود. دارای خاصیت آنتی اکسیدانی قوی است و به کاهش چربی کمک می کند. برای افزایش و  دو چندان کردن خاصیت چربی سوزی، چای سبز را پیش از تمرین و ورزش مصرف نمایید.

شما باید به طور مداوم آب بنوشید اگر می خواهید شکم تخت و صاف داشته باشید. نوشیدن آب به شما کمک می کند تعادل میان مایعات و جامدات بدن تان حفظ شود و در عین حال شما تمایل بسیار کمتری به خوردن غذا پیدا می کنید. آب همچنین چربی بدن را می شکند و انرژی را به عضلات بدن تان منتقل می کند تا متابولیسم تان را حفظ نماید. اضافه کردن لیمو ، پرتقال یا برش های خیار به آب می تواند هم طعم آن را بهتر کرده و هم خاصیتش را افزایش دهد. شما همچنین می توانید گیاهانی مثل نعناع را به نوشیدنی تان اضافه نمایید.

اسموتی ها یک راه عالی برای هیدراته کردن بدن هستند و یک شکم تخت برای شما به دنبال خواهند داشت. اسموتی در واقع به آب میوه های ترکیبی اطلاق می شود. مثلا وقتی شما یک اسموتی هندوانه درست می کنید، اسید آمینه ای به نام آرژینین مصرف می کنید. آرژینین چربی بدن را کاهش داده و توده های عضلانی را افزایش می دهد. آناناس هم آنزیمی دارد که به تجزیه پروتئین، هضم راحت و جلوگیری از نفخ کمک می کند. برای تهیه اسموتی هندوانه، دو فنجان هندوانه خرد شده را در مخلوط کن ریخته و ¼ فنجان شیر بدون چربی را به آن اضافه کنید. به مدت ۱۵ ثانیه مخلوط کن را روشن کنید تا به خوبی با هم ترکیب شوند. ۲ فنجان یخ اضافه کرده و ۲۰ ثانیه دیگر مخلوط کنید تا به قوام مناسبی برسد. برای تهیه اسموتی آناناس نصف فنجان شیر را با دو فنجان آناناس یا کنسرو آناناس در مخلوط کن ریخته و یک دقیقه مخلوط کنید. پوره آناناس را در لیوان ریخته و با یک قاشق غذاخوری روغن آفتاب گردان مخلوط کنید. اسموتی آماده سرو کردن است.

زنجبیل به آرامش دستگاه گوارش و کاهش نفخ کمک می کند. می توانید زنجبیل تازه را به چای سبز یا حتی آب جوش اضافه کرده و مصرف کنید. همچنین افزودن کمی زنجبیل تازه به چای هم یک چای زنجبیلی خوشمزه را برای شما به ارمغان می آورد.

هنگامی که نوشیدنی های گازدار را مصرف می کنید، این گاز وارد روده می شود و باعث تورم و پف کردن شکم خواهد شد.

هیچ چیز به اندازه ورزش های هوازی نمی تواند چربی های شکم را آب کند. مطالعات نشان می دهند که ورزش های هوازی ۶۷% بیشتر از ورزش های استقامتی و رژیم های ترکیبی کالری می سوزانند. وزارت بهداشت و سلامت آمریکا توصیه می کند بزرگسالانی که در سلامت کامل به سر می برند به طور میانگین ۱۵۰ دقیقه در هفته ورزش های هوازی ماننده پیاده روی سریع و شنا کردن انجام دهند یا ۷۵ دقیقه در هفته ورزش های هوازی شدید مثل دو انجام شود. می توانید فعالیت های تان را در هفته تقسیم کنید اما مدت زمان ورزش روزانه تان نباید کمتر از ده دقیقه باشد. اگر به دنبال کاهش وزن هم هستید باید شدت، مدت یا هر دو را افزایش دهید.

ممکن است مربیان در این مورد توافق نداشته باشند اما چیزی که عیان است این است که ورزش با توپ می تواند روی عضلات شکم و پهلو تاثیر بگذارد. روی یک توپ بزرگ به پشت دراز بکشید و با یک توپ کوچک یا دمبل دستتان را ورزش دهید. در سه ست و هر ست ۱۲ تا ۱۵ بار این حرکت را تکرار کرده و به مدت ۳۰ ثانیه میان هر ست استراحت کنید.

برخی از مواد غذایی نظیر کلم بروکلی، لوبیا، گل کلم و غیره که فیبر بسیار بالایی دارند ایجاد گاز و نفخ می کنند. اگر نزدیک به یک مراسم بزرگ هستید به مدت یک هفته خوردن این خوراکی ها را برای خود منع کرده و پس از آن هم به تدریج استفاده کنید. سعی کنید فیبر مورد نیاز بدن تان را در این روزها از مواد غذایی دیگر تامین نمایید. اگر از این مواد غذایی استفاده کردید سعی کنید خوراکی هایی را در کنارشان مصرف کنید که هضم غذا را راحت تر می کنند.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر