یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

ترفندهای آرایش عروس که هرگز نمی دانستید

عکس, ترفندهای آرایش عروس که هرگز نمی دانستید

قدم اول که خیلی ها رعایت نمی کنند در آرایش و گریم عروس ، غذاهایی است که از چند روز قبل باید خورده شود و خوراکی هایی که نباید مصرف شوند. مثلا شما قبل از یک مهمانی مهم یا عروسی یا آرایش عروس باید از خوردن تنقلات خودداری کنید. مصرف تنقلات چرب و نمک دار مانند چیپس و پفک را به طور کامل از رژیم غذایی خود حذف کنید. مصرف شکلات و شیرینی ها را نیز به حداقل برسانید. از سبزیجات و میوه های تازه استفاده کنید. استفاده از میوه و سبزیجات باعث جذب ویتامین های لازم برای پوست شده و آن را صاف و شاداب تر می کند. برای آرایش صورت عروس، فقط کیفیت استفاده از لوازم آرایش صورت مهم نیست بلکه پوست صورت عروس خانم هم، باید آمادگی خوبی برای نگهداری و زیبایی بخشیدن بیشتر به این مواد را داشته باشد.

خانم هایی که ضعف بینایی دارند و مجبور به استفاده از عینک طبی هستند، بهتر است در روز عروسی و برای آرایش صورت عروس از لنز طبی استفاده کنند. توجه داشته باشید که لنز را در آخرین مرحله آرایش باید داخل چشم خود قرار دهید زیرا داشتن لنز در هنگام استفاده از سشوار بسیار خطرناک است و همچنین وجود لنز در زمان آرایش چشم، ممکن است باعث تحریک و سوزش چشم شود و نهایتا باعث خراب شدن آرایش چشم شود. رعایت این موارد در مورد خانم هایی که از لنزهای رنگی که صرفا برای زیبایی است استفاده می کنند هم الزامی است.

آرایش صورت عروس معمولا سنگین تر از آرایش معمولی است، پس پوست تمیز و سبک شده بهتر می تواند این آرایش را روی خود نگه داشته و به خوبی آن را حفظ نماید. بهتر است یک دوره کوتاه از ژل های اسکراب برای پاکسازی عمقی پوست صورت استفاده کنید. مژه مصنوعی یکی از این عناصر است که تقریبا در تمام آرایش های مربوط به عروس کاربرد داشته و موردی جدا نشدنی از آن است. استفاده از مژه مصنوعی به جذابیت بیشتر چشم کمک می کند. ولی اگر به هر دلیلی نمی توانید از مژه مصنوعی استفاده کنید، باید این موضوع را با آرایشگر در میان بگذارید، تا حداقل با یک ریمل حجم دهنده، حجم مژه را افزایش دهد. مورد بعدی که معمولا به عنوان یک آرایش حرفه ای در آرایش عروس انجام می‌شود، بحث کانتور کردن صورت است، در این تکنیک آرایشگر با استفاده از مواد آرایشی و برس های کانتورینگ اقدام به ایجاد سایه هایی روی صورت عروس می کند. ایجاد این سایه ها جذابیت فوق العاده ای به فرم صورت می دهد.

یا چشم یا دهان!
قانون طلایی آرایش این است که یا روی چشم ها تمرکز داشته باشید یا روی دهان. آرایش زیاد هر دو باعث می شود صورتتان جلوه مسخره ای به خود بگیرد.

جهت جلوگیری از پوسته شدن لب ها که تاثیر بسیار بدی در جلوه آن دارد، بهتر است چند روز قبل از عروسی لب خود را با مقداری وازلین چرب کرده و با کمک حرکات دایره وار مسواک، آن را لایه برداری کنید. بهتر است در طول مراسم عروسی رژلبی که روی لب هایتان کار شده را همراه خود داشته باشید تا در صورت لزوم، آن را تمدید کنید.

یک عروس زیبا می تواند جذابیت و درخشش خود را با یک لبخند زیباتر به اوج خود برساند. و این کار جز با دندان های سفید میسر نمی شود. توصیه ما به شما این است که قبل از عروسی به دندانپزشک مراجعه کرده و از وی بخواهید دندان های شما را جرمگیری کند. می توانید انواع سفید کننده دندان را نیز از داروخانه ها تهیه و استفاده کنید. البته توجه  داشته باشید که در این کار زیاده روی نکنید.

بهتر است یک ماه قبل از عروسی نزد آرایشگر خود بروید و از او بخواهید مشاوره های لازم را به شما ارائه دهد. هر آن چه برای آرایش عروسی خود می پسندید را به میکاپ آرتیست بگویید تا روی صورت شما پیاده سازی کند. همچنین می توانید رنگ هایی که در مورد استفاده از آن ها تردید دارید را تست کنید. این گونه روز عروسی در مورد آرایش عروس خود شک و تردید کمتری خواهید داشت.بهتر است در روز تست آرایش لباس سفید به تن داشته باشید تا هماهنگی آن با آرایش خود را تشخیص دهید. می توانید چند عکس بدون فلش نیز از خود بگیرید تا راحت تر بتوانید مدل آرایش مورد نظر خود را با توجه به لباس سفید انتخاب کنید.توصیه ما به شما این است که از چند ماه قبل عروسی به فکر مدل طبیعی ابروهایتان باشید. بهتر است رنگ ابروها را با رنگ موها هماهنگ کنید و اجازه دهید قسمت های خالی آن پر شوند. هرگز ابروها را نتراشید یا زیادی نازک و پهن نکنید. به یاد داشته باشید که هر قدر ابروها حالت طبیعی خود را حفظ کنند، زیبایی آرایش عروس شما نیز بیشتر نمایان خواهد شد.اگر تمایل دارید در روز عروسی تان تک باشید و هیچ یک از میهمانان شبیه به شما نباشند، پس بهتر است اجازه ندهید فامیل هایتان نزد آرایشگرتان بروند. از آن جایی که معمولا سبک کار آرایشگرها مشابه هم است، احتمال آن که فامیل شما را شبیه به خودتان آرایش کنند، بسیار است.

از آن جایی که لباس عروس شما به رنگ سفید است، پس بهتر است از انتخاب آرایش خیلی مات و بی رنگ پرهیز کنید تا آرایش عروس شما جلوه بهتری داشته باشد. آرایش عروس باید به گونه ای باشد که از بی رنگی چهره کاسته و متفاوت از دیگر روزها باشد.

آرایش خود را در نورهای مختلف چک کنید
آرایش عروس باید با تمامی موقعیت ها و نورهای مختلف سازگاری داشته باشد؛ پس بهتر است آن را در نورهای مختلف نظیر نور آفتاب و نور لامپ تست کنید تا در موقعیت های مختلف نیز زیباترین باشید.

دور سایه های تیره خط بکشید
اگر می خواهید چشمانتان حالت زیبا و طبیعی خود را حفظ کند، هیچ گاه به سراغ سایه چشم های تیره نروید. در صورت سیاه کردن بیش از حد چشم ها، نه تنها جذابیتی به آن ها اضافه نکرده اید؛ بلکه زیبایی طبیعی را نیز از بین خواهید برد.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر