یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

درمان تیرگی و هاله سیاه زیر چشم با فیلر ممکن است یا نه

عکس, درمان تیرگی و هاله سیاه زیر چشم با فیلر ممکن است یا نه

علاوه بر مزو تراپی تزریق فیلر هم می تواند درمانی برای سیاهی و تیرگی های زیر چشم باشد. با استفاده از تزریق فیلر زیرچشم مشکلات زیر به مقدار زیادی حل خواهند شد :

چین و چروک زیر چشم
کبودی زیرچشم
گودی زیر چشم
حلقه های قهوه ای رنگ زیر چشم
چهره خسته ، غمناک و پیر

تزریق فیلر زیر چشم چیست؟ناحیه چشم برجسته ترین ویژگی پیشرفت سن است. تورم ، کبودی و گودی زیر چشم ممکن است باعث شود فرد پیرتر از سن خود به نظر برسد. تزریق فیلر برای به حداقل رساندن علائم پیری ، به ویژه در ناحیه چشم ، ترجیح داده می شود. روش تزریق فیلربرای افرادی که می خواهند جوان تر و پویاتر به نظر برسند ، بسیار موثر است و با کاهش اختلاف کانتور بین چشم و گونه ها ، به داشتن ظاهر سالم تر کمک می کند. با از بین رفتن اختلاف کانتور ، اختلاف رنگ در پوست نیز می تواند از بین برود.از آنجا که پوست زیر چشم بسیار نازک و ظریف است ، یک واکنش مثبت فوری بعد از استفاده وجود دارد. به خصوص برای کبودی و سیاه شدن ، این تزریق نتایج بسیار موفقی دارد. علاوه بر تغییر رنگ ، می توان از تزریق فیلر برای از بین بردن خطوط ریز زیر چشم استفاده کرد.بعد از استفاده ، بافت زیر چشم نور را بیشتر منعکس می کند و به داشتن ظاهر جوان تر کمک می کند. با استفاده از این برنامه ، یک اثر جوان سازی در طولانی مدت روی سطح پوست رخ می دهد و این جوان سازی توسط خود بدن ایجاد می شود. دلیل این امر این است که فرمول مورد استفاده برای تجویز باعث افزایش تولید کلاژن در بدن می شود.تأثیر فیلر تقریباً ۱.۵ سال است. در پایان این دوره ، اثر فیلر به تدریج از بین می رود. با این حال ، شرایط زندگی فرد می تواند بر مدت زمان ماندگاری تأثیر بگذارد. در حالی که مصرف سیگار و الکل باعث کاهش این مدت زمان می شود ، یک زندگی سالم و متعادل می تواند ماندگاری فیلر را تا ۳ سال افزایش دهد.

در تزریق فیلر اسید هیالورونیک که ویسکوزیته بالایی دارد و به طور طبیعی در بدن ما وجود دارد ، باید ترجیح داده شود. از آنجا که این ماده در محیط ازمایشگاهی تهیه می شود استریل است و باعث ایجاد عفونت یا واکنش های آلرژیک نمی شود. موادی غیر از این قابل اعتماد نیستند زیرا باعث ایجاد عوارض می شوند و توسط افراد حرفه ای ترجیح داده نمی شوند.فیلر با استفاده از ماده های خاصی ساخته می شود. ماده استفاده شده حاوی ماده واحدی نیست. این ترکیب از مخلوط بیش از یک ماده برای رسیدن به اثر مطلوب روی پوست تشکیل شده است. ماده ویژه ای که در فیلر استفاده می شود با محاسبه نسبت های ایده آل بدست می آید. آنتی اکسیدان ، آمینو اسید ، ویتامین B6 ، به همراه اسید هیالورونیک ، در یک روش مناسب با یک تکنیک خاص مخلوط می شوند و به یک فیلر تبدیل می شوند. پس از آماده شدن فیلر ، به کمک تزریق نوک ریز روی استخوان تزریق می شود.همانطور که می توان فیلر را فقط زیر چشم تزریق کرد، همچنین می توان با چندین کاربرد زیبایی   انجام داد و در صورت انجام روش های اضافی مانند تزریق گونه و پلک فوقانی هزینه تزریق تغییر می کند.  در عین حال ، در هنگام تعیین هزینه ، شرایط زیر چشم فرد و میزان اسید هیالورونیک از معیارهای مهم در تعیین هزینه است

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر