یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

راز داشتن پوست شفاف و جوان و سرحال

عکس, راز داشتن پوست شفاف و جوان و سرحال

اگر میخواهید صبح ها بعد از بیدار شدن پوستی شاداب و جوان و سرحال داشته باشید از روتین زیر پیروی کنید.
حتما پیش از خواب صورت خود را تمیز بشورید هیچ ماده آرایشی نباید روی صورت شما باقی بماند.
بعد از شستشوی صورت از یک تونر استفاده کنید اگر نمیتوانید برای خرید تونرها هزینه کنید حداقل با مقداری پنبه تمیز صطح پوست خود را با گلاب پاکسازی کنید. گلاب و تونر باقیمانده ی مواد آرایشی و آلودگی ها را از پوست شما پاک می کنند.

سپس روی پوست خود یک لایه ضخیم مرطوب کننده مخصوص صورت بگذارید. سپس کرم دور چشم بزنید.

ب ها باید مانند بقیه صورت کاملاً مرطوب شوند. شب بهترین زمان برای استفاده از بالم لب است. زیرا چندین ساعت صحبت نمی کنید و چیزی نمی خورید و بالم لب می تواند به خوبی جذب پوست لب شود. بنابراین مقدار زیادی از بالم لب مورد علاقه خود را شب قبل از خواب بزنید تا صبح با لب هایی نرم و زیبا از خواب بیدار شوید.

زیبایی فقط برای صورت نیست! اگر قبل از خواب مدتی برای مرطوب کردن پاها وقت بگذارید ، صبح زیبا از سر تا پا بیدار می شوید. بهتر است مقدار زیادی لوسیون ضخیم روی پا بمالید و سپس یک جفت جوراب نخی بپوشید تا پای شما کاملاً نرم و نرم شود.

گر به پهلو یا روی خود می خوابید ، بالش باعث اصطکاک روی صورت می شود و نیروی جاذبه پوست را به سمت پایین می کشد و احتمال ایجاد چین و چروک در صورت را افزایش می دهد.

بنابراین  توصیه می شود شب ها به پشت بخوابید. این نه تنها از ایجاد چین و چروک روی پوست جلوگیری می کند. بلکه باعث گردن و ستون فقرات در یک جهت می شود و بعد از بیدار شدن احساس سفتی در گردن و شانه ها نمی کنید.

آبرسانی به پوست حتی در زمان خواب بسیار مهم است. به همین دلیل توصیه می شود که در اتاق خواب خود دستگاه بخور یا مرطوب کننده داشته باشید و شب قبل از خواب این دستگاه را روشن کنید تا رطوبت هوا افزایش یابد و در نتیجه رطوبت رسانی بهتری به پوست ارائه شود. این امر در زمستان اهمیت بیشتری خواهد داشت.

نوشیدن آب تأثیر بسیار خوبی در از بین بردن آلودگی و سموم بدن دارد و برای داشتن پوست سالم و زیبا ضروری است. اگر نوشیدن آب را فراموش کردید ، بهتر است یک بطری بزرگ آب همراه داشته باشید تا به شما یادآوری شود که از این طریق آب بنوشید.

اتاق خواب باید خنک ، تاریک و آرام باشد تا بتوانید در طول شب یک خواب راحت را تجربه کنید. سعی کنید برای تخت خواب خود یک روتختی زیبا و مناسب مجیا کنید تا هنگام خواب احساس بسیار خوبی داشته باشید اتاق خواب را مرتب نگه دارید تا احساس آرامش بیشتری داشته باشید.

عرق ، سلول های مرده پوست و سایر ناخالصی ها معمولاً در ملافه شما تجمع می یابند و می توانند بسیاری از مشکلات پوستی و مویی را بدون اینکه متوجه شوید ،ایجاد کنند. بنابراین توصیه می شود حداقل هفته ای یکبار ملحفه و بالش را بشویید و تمیز نگه دارید.

سعی کنید برنامه خواب خود را تنظیم کنید ؛ با خوابیدن در ساعت معینی از شب و بیدار شدن در ساعت معینی در صبح. برای تنظیم خواب خود حداقل ۷ ساعت در شب بخوابید.

این به بدن کمک می کند زمان بیدار شدن و خواب خوب را تشخیص دهد و شما می توانید راحت تر بخوابید و آرامش بیشتری خواهید داشت. این امر بر زیبایی پوست نیز تأثیر می گذارد.

تلفن ها ، تلویزیون ها ، کامپیوتر ها و سایر وسایل ارتباطی دارای اشعه آبی هستند که خواب را مختل می کند. در واقع این نور شبیه نور خورشید است و مغز را فریب می دهد و باعث می شود فکر کند هنوز روز است و مانع خواب شما می شود.

بنابراین تلفن همراه ، تلویزیون ، کامپیوتر و سایر لوازم الکترونیکی خود را که دارای نور هستند حداقل یک ساعت قبل از خواب خاموش کنید تا برای خواب آماده شوید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر