یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

روش درست چاق شدن بزرگسالان با شیر خشک

عکس, روش درست چاق شدن بزرگسالان با شیر خشک

یکی از راه های سالم افزایش وزن مصرف شیر خشک برای افرادی است که از لاغری ارثی رنج می برند. در صورتیکه قصد دارید با شیر خشک وزن خود را افزایش دهید با این پست در یاس فان همراه شوید.

در پستهای پیشین روش درست کردن شیر خشک سالم را برای شما قرار داده ایم. شیر خشکهای خانگی بدون مواد افزودنی هستند .

آموزش درست کردن شیر خشک خانگی و سالم

مصرف شیر خشک در همان روزهای اولیه منجر به چاق شدن گونه های شما و درمان لاغری صورت خواهد شد اما در صورت ادامه دادن آن این افزایش وزن به تمام بدن خواهد رسید.

افراد در رژیم چاقی با شیر خشک، روزانه  ۴ قاشق غذاخوری شیر خشک  مصرف کنند.

فراموش نکنید مصرف شیر خشک باید همراه با فعالیت بدنی باشد. همچنین قبل از مصرف شیر خشک یا سرلاک باید حتما با یک متخصص تغذیه یا مربی مشورت کنید. زیرا مصرف شیر خشک و سرلاک به صورت سرخود و بدون فعالیت بدنی، ممکن است به سیستم گوارش و کبد شما آسیب وارد کند.

بسیاری با مصرف شیر خشک و سرلاک به رژیم غذایی خود دقت نمی‌کنند. اما اگر شما به‌ عنوان یک ورزشکار از سرلاک یا شیر خشک برای چاق شدن بهره می‌گیرید، در کنار آن باید از سایر مواد غذایی حاوی پروتئین مانند گوشت قرمز، بوقلمون و… نیز استفاده کنید. در غیر این صورت، خوردن سرلاک و یا شیر خشک به تنهایی کاری برای شما انجام نخواهد داد.

خوردن شیر خشک و یا سرلاک به صورت پودر کمی سخت و تقریبا غیر ممکن است چراکه پودر درون گلو گیر می‌کند. به همین دلیل برای مصرف باید یک یا دو پیمانه از پودر شیر خشک را درون مایعات ریخته و در آن حل کنید. در حالت معمول، ورزشکاران آن‌ها را درون آب ولرم می‌ریزند. اما اگر طعم معمول شیر خشک را دوست ندارید، می‌توانید آن را درون مایعات زیر حل کنید:

شیر
هات چاکلت
خامه قهوه
ماست
برای مصرف سرلاک باید آن را در طی روز، با یک لیوان آب ولرم، شیر، یک کاسه کوچک ماست، خامه یا هات چاکلت ترکیب کنید. از این ترکیب می‌توانید قبل و یا بعد از ورزش خود استفاده کنید. اگر تصمیم دارید چاق شوید، بهتر است این مکمل را قبل از خواب نوش‌جان کنید. البته فراموش نکنید، در صورتی که فعالیت بدنی دارید، مجاز به انجام این کار هستید.

در غیر اینصورت، علاوه براینکه صورت شما چاق خواهد شد، شکم شما نیز بزرگ می‌شود. پس در صورت عدم فعالیت، شما به یک چاقی غیرایده‌آل دست پیدا می‌کنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر