یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آشپزی

سوپ گولاش مجاری با گوشت گوساله

عکس, سوپ گولاش مجاری با گوشت گوساله

یکی از سوپهایی که شاید کمتر میل کرده باشید ، سوپ گولاش است . این سوپ با گوشت گوساله درست می شود. این سوپ یک غذای اصیل مجارستانی است.  بهتر است قبل از اضافه کردن گوجه فرنگی‌ها به سوپ گولاش، روی آنها مقداری آب جوش بریزید و پوست آنها را بگیرید.نمک را در مراحل پایانی و بعد از پخت گوشت به سوپ گولاش اضافه کنید. سبزی‌هایی مانند پودر آویشن و پونه طعم سوپ گولاش را متحول می‌کنند. می‌توانید از آنها هم در طرز پخت سوپ گولاش استفاده کنید. اگر می‌خواهید اصالت سوپ گولاش را حفظ کنید، آن را در قابلمه چدنی بپزید.سوپ گولاش یک غذای نونی خوشمزه است و با نان برشته یا انواع نودل سرو می‌شود.برای خوش‌طعم شدن سوپ گولاش مجاری می‌توانید مقداری آب قلم به سوپ اضافه کنید.به منظور پخت سریع‌تر گولاش می‌توانید گوشت را داخل زودپز بپزید و بعد با سبزیجات ترکیب کنید.

پاپریکا: ۳ قاشق غذاخوری
پودر زیره سیاه: ۱ قاشق غذاخوری
فلفل قرمز و نمک: به میزان لازم
آرد سفید: ۲ قاشق غذاخوری
گوشت گوساله خورشتی: ۴۵۰ گرم
سیب زمینی: ۴۰۰ گرم
هویج: ۳ عدد متوسط
گوجه فرنگی: ۳ عدد متوسط
آب جوش: ۲ تا ۳ لیوان دسته‌دار فرانسوی
سیر: ۲ حبه
پیاز: ۲ عدد متوسط
فلفل دلمه‌ای قرمز: ۲۰۰ گرم

گوشت گوساله را مکعبی خرد کنید و بشویید. پیاز را نگینی و دو حبه سیر را له کنید و در قابلمه‌ای با گوشت گوساله تفت دهید. بعد از ۲ دقیقه، فلفل قرمز، پودر زیره سیاه و پودر پاپریکا را اضافه کنید و به هم بزنید. آب جوش را به مواد داخل قابلمه اضافه کنید و اجازه دهید مواد سوپ گولاش به مدت یک ساعت بپزد.سیب زمینی و گوجه فرنگی‌‌ها را به همان اندازه‌ گوشت‌ها خرد کنید و با فلفل دلمه‌ای و هویج خام به مواد داخل قابلمه اضافه کنید. اندازه یکسان و هماهنگ مواد غذایی، باعث زیبایی غذای شما خواهد شد.

باید برای غلیظ‌تر شدن سوپ گولاش، آرد را در کمی آب حل کنید و به آن اضافه کنید. می‌توانید از اسپاگتی هم استفاده کنید و در ۱۰ دقیقه پایانی به سوپتان اضافه کنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر