یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

فرق بین فیلر لب با ژل لب را می دانی

عکس, فرق بین فیلر لب با ژل لب را می دانی

آیا فکر می کنید فیلر لب همان ژل لب است ؟ این دو چه فرقی با هم دارند ؟ ژل‌های تزریق شونده در لب  حجم دهنده هایی هستند که علاوه بر قابلیت حجیم کردن قسمت هایی از پوست مانند لب ها و گونه برای از بین بردن چین و چروک صورت و جوانسازی هم استفاده می شود.فیلرها لایه هایی بسیار نرم هستند که تزریق آنها به زیر پوست، صورت می گیرد. با تزریق فیلرها شما قادر خواهید بود بافتی جدید به قسمت هایی از صورت خود اهدا کنید، این تزریق ها بیشتر در لب ها، پیشانی، چانه، بینی، گونه و زیر چشم صورت می گیرد. جنس این فیلرها به گونه ای در نظر گرفته شده است که همخوانی کامل با بافت بدن افراد داشته باشد. می توان گفت تزریق فیلرها به دو دلیل صورت می گیرد: زیبایی و جوانسازی.

تزریق ژل: مهم ترین و البته بهترین ژل‌های موجود که امروزه مراکز سلامت و زیبایی از آنها استفاده می نمایند ژل هیالورونیک اسید می باشد.
تزریق فیلر: از مهم ترین فیلرها برای تزریق، می‌توان به چربی انسانی و یا هیالورونیک اسید اشاره نمود.

یکی از موارد حائز اهمیت در تزریق ژل‌ها این است که مواد تزریق شده به لب، به بافت موجود در لب جذب شوند و این جذب به صورت یکپارچه و یکنواخت صورت گیرد. در صورتی که این جذب به درستی صورت نگیرد، می‌تواند در نتیجه‌ی عمل تزریق تاثیر گذار باشد و سبب نارضایتی فرد باشد. لذا بهتر است این تزریق ها را در مراکزی انجام دهید که نسبت به صحت کار آنها و تخصص و تجربه‌ی کافی آنها در این زمینه اطمینان داشته باشید. ممکن است در برخی از مراکز، هزینه های کمتر و یا تبلیغات فریبنده شما را در این راه گمراه نماید؛ پیشنهاد ما به شما تحقیق قبل از هر گونه اقدامی برای تزریق می باشد.

استفاده از ژل‌ها و فیلرها در قسمت‌های دیگر صورت:تزریق ژل در قسمت های دیگری از صورت نیز اتفاق می افتد. افراد علاوه بر تزریق ژل در لب‌ها و گونه های خود، برای برطرف کردن قوز موجود در بینی، برای از بین بردن گودی و سیاهی‌های موجود در زیر چشم (تزریق در پوست زیر چشم)، برای رفع چین و چروک های موجود در پیشانی، خط اخم و خط خنده و مواردی دیگر نیز از تزریق ژل استفاده می کنند.یکی از مهم ترین مسائلی که نیاز است در مبحث تفاوت فیلر لب با ژل لب به آن بپردازیم مراقبت های قبل از تزریق ها است. باید دانست، مراقبت های قبل از انجام این دو نوع تزریق، بیشتر از تفاوت، دارای شباهت می باشد، البته بهتر است فرد قبل از انجام تزریق، نسبت به بایدها و نبایدهای قبل از تزریق با متخصص پوست گفتگویی داشته باشد و خطرهای موجود در این زمینه را تا حد ممکن کاهش دهد. اگر از داروی خاص استفاده می‌نمایید، حتما آن را به اطلاع پزشک متخصص برسانید.

هر دو روش تزریق (تزریق ژل و تزریق فیلر) روش های خطرناکی نیستند و سلامت افراد را تهدید نخواهند کرد، اما مسأله‌ی مهم این است: آیا کسانی که این تزریق را انجام می دهند دارای مجوزها و تاییدیه‌هایی دال بر صلاحیت آنها برای انجام این عمل هستند یا خیر.از این رو پیشنهاد ما به شما این است: مراکزی را انتخاب نمایید که با بهره گیری از متخصصان با صلاحیت، این تزریق‌ها را انجام می دهند؛ چرا که برای انجام خدمات پوست و زیبایی کلینیک ها و مراکز درمانی نیازمند تخصص و تجربه مربوط می‌باشند.

مدت زمان ماندگاری مواد تزریق شده‌ی حجم دهنده:یکی از مسائل حائز اهمیت در تزریق ژل‌ها و فیلرها، مسأله‌ی ماندگاری و دوام آنها می باشد. به طور معمول افراد تمایل دارند تا روشی را برای تزریق برگزینند که دارای دوام و ماندگاری بیشتری باشد. اما باید دانست که دوام این تزریق ها به فاکتورهایی از جمله نوع پوست فرد، محل تزریق و میزان تزریق و البته جنس و نوع مواد تزریق شونده بستگی دارد. به طور معمول می توانیم بگوییم که مدت ماندگاری این تزریق ها بین ۶ ماه تا ۱سال می باشد. این ژل‌ها و فیلرها دائمی نیستند و بعد از آن فرد می تواند برای تزریق مجدد اقدام نماید.

کبودی های بعد از تزریق ژل و فیلر در لب:وجود کبودی ها از عوارضی است که به صورت موقت بعد از تزریق ژل‌ها و یا فیلرها در صورت افراد مشاهده می نماییم، برای کمتر شدن میزان این کبودی ها قبل از عمل تزریق باید به توصیه های پزشکان در این خصوص و باید و نبایدهای آنها عمل نمود تا بتوان میزان این کبودی ها را به حداقل رساند. لازم به ذکر است که وجود این کبودی های موقتی در تمامی افراد مشاهده نمی شود. البته باید دانست که نمی توان به این مورد برای تفاوت فیلر لب با ژل لب اشاره نمود چون در هر دوی این تزریق ها این احتمال وجود دارد که این کبودی ها را به صورت مختصر را مشاهده نماییم.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر