یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

فوت و فن های مخفی کردن لک صورت و جای جوش با آرایش

عکس, فوت و فن های مخفی کردن لک صورت و جای جوش با آرایش

نخست انتخاب درست لوازم آرایش است . برخی از کرمها فقط برای اینکار طراحی شده اند اگر شما بخواهید با کرمهای دیگر حتی اگر قیمت بالایی داشته باشند جوشها را مخفی کنید فقط باعث صخیم دیده شدن پوست خود شده و اینکار سن شما را افزایش می دهد. این کرمها در واقع غیرکومدوژنیک  هستند یعنی باعث بستن منافذ پوست  نمی شوند. چون بسته شدن منافذ باعث ایجاد جوش می‌شود. این کرمها باید حاوی ویتامین سی، کوژیک اسید، آربوتین یا عصاره شیرین بیان باشند.

در قدم دوم :

حدس بزنید که جای جوش در چه طیف رنگی قرار دارد و چقدر با بقیه قسمت‌های پوست متفاوت است. با استفاده از کانسیلر با رنگ مخالف، می‌توانید جای جوش را پنهان کنید.به عنوان مثال، می‌توانید با کانسیلر سبز، جای جوش قرمز را خنثی و پنهان کنید. لک‌های بنفش را با کانسیلر زرد بپوشانید.

برای گریم ابتدا با مرطوب‌کننده شروع کنید سپس از پرایمر استفاده کنید. پرایمر یکی از بهترین لوازم آرایشی برای داشتن پوستی یکدست و بدون لک است.سپس کانسیلر بزنید و بعد از کانسیلر به سراغ کرم‌پودر بروید. کرم پودر برای پوشاندن جای جوش عالی عمل می کند. بعد از کرم پودر می‌توانید از مقدار کمی کانسلیر مجددا برای پوشاندن لک‌های باقی مانده استفاده کنید. در نهایت می‌توانید با پنکیک یا فیکساتور، آرایش خود را تکمیل کنید.

مهم ترین فوت کوزه گری در پوشاندن جای جوشها یا حتی جوشهای بزرگ روش زدن درست است. کرم‌پودر را با تکنیک ضربه زدن و ترکیب کردن استفاده کنید.

نقطه‌هایی از کرم پودر را روی گونه، پیشانی، بینی و چانه قرار دهید. کانسیلر هم به شکل صلیبی یا هر روش که دوست دارید روی صورت بزنید.با حرکات چرخشی انگشت، کرم را روی صورت پخش کنید.
از جایی که رشد موها شروع شده تا زیر چانه، همه جا را با دقت با کرم‌پودر بپوشانید.با یک قلمو یا اسفنج، کرم پودر و کانسیلر را ترکیب کنید و روی صورت به طور یکنواخت پخش کنید.اجازه دهید ۵ دقیقه بگذرد تا کاملا جا بیافتد.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر