یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

فوت و فن های هایلایتر زدن برای جذابیت

یکی از راه های جذاب شدن با آرایش استفاده از هایلایتر است . اگر شما از هایلایتر درست استفاده کنید صورت شما بسیار شاداب و جذاب می شود اما کوچک ترین خطایی در به کار بردن آن باعث مصنوعی شدن چهره شما می شود و سن شما را بیشتر نشان می دهد. پس با این آموزش در یاس فان همراه شوید.

در ابتدا مطلب زیر مطالعه کنید :

چگونه با هایلایتر یک صورت جذاب و شیک درست کنیم

حال به تصویر زیر دقت کنید . نقاطی که باید در آنها هایلایتر استفاده کنیم مشخص شده است :

عکس, فوت و فن های هایلایتر زدن برای جذابیت

حال دقت کنید این اشتباهات را مرتکب نشوید :

مثلا اگر صورت شما کشیده است و شما پیشانی و چانه ی خود را هایلایت کنید باعث می شوید صورت شما کشیده تر دیده شود پس کسی که صورت درازی ندارد نباید این قسمتها را هایلایت کند.

به طور مشابه، صورت های الماسی و مثلثی باید روی برجسته کردن استخوان گونه و کمان کوپید تمرکز کنند تا بهترین ویژگی های آنها تمام نور را جذب کند.ایده اینجا این است که از درون روشن به نظر برسید، نه روغنی یا براق. می توانید آن را با کرم پودر خود ترکیب کنید تا پوستی درخشان داشته باشید، اما همیشه این قانون طلایی را به خاطر بسپارید: کمتر اما بیشتر. همچنین اگر از هایلایتر زیاد استفاده می کنید، مقداری دستمال روی آن فشار دهید تا اضافه آن از بین برود و مقداری پودر فیکس کننده روی صورت بمالید.

بسیاری از مردم این را نمی دانند، اما هایلایتر “یک اندازه برای همه” نیست. استفاده از هایلایتر مایع با زیرسازی پودری می تواند ظاهر شما را تکه تکه کند و شما آن را نخواهید. در عوض، از فرمول مشابه کرم پودر خود برای بهترین نتیجه استفاده کنید.

آیا تا به حال از هایلایتر استفاده کرده اید تا متوجه شوید که به نظر می رسد و از آنچه فکر می کردید دور است؟ اگر هایلایتر شما را به جای یک الهه درخشان شبیه یک روح براق می کند، احتمالا به این دلیل است که از سایه اشتباه استفاده می کنید.

رنگ پوست های روشن باید برای هایلایترهای صورتی و هلویی باشد در حالی که پوست های گرم باید رنگ های برنزی را انتخاب کنند از یکی استفاده کنید یا آنها را با هم ترکیب کنید تا رنگ مسی زیبایی داشته باشید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر