یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

لیست تمام خوراکی هایی که فقط صورت شما را تپل میکند

عکس, لیست تمام خوراکی هایی که فقط صورت شما را تپل میکند

اگر می‌خواهید در مدت زمان کوتاهی صورت چاقی داشته باشید، مصرف میوه خشک راهی عالی برای دستیابی به آن است. میوه‌های خشک در مقایسه با میوه‌های تازه، حجم زیادی دارند. با مصرف میوه‌های خشک می‌توانید مقدار زیادی کالری دریافت کنید که این باعث چاق شدن چهره شما می‌شود. شما عزیزان می‌توانید میوه‌های خشک همچون: توت خشک، زردآلو خشک، هلو خشک و غیره را مصرف کنید.

داشتن یک نوشیدنی پروتئینی منظم، راهی سالم برای افزایش وزن در صورت است. در واقع این اسموتی‌ها، بسیار سالم و مقوی هستند. آن‌ها می‌توانند حدود ۶۰۰ کالری برای بدن شما اضافه کنند و وزن کلی شما را افزایش دهند. این اسموتی‌ها را می‌توانید خودتان در منزل تهیه کنید.

افزودن روغن به وعده غذایی مانند روغن زیتون یا روغن آووکادو، منبع غنی و سالمی از چربی‌هاست که به شما کمک می‌کند تا به سرعت، وزن خود را افزایش دهید. شما می‌توانید روغن های گیاهی را به ماکارونی یا نان خود اضافه کنید.

ماکارونی غذایی است که سرشار از کربوهیدرات است و در صورت مصرف منظم می‌تواند صورت شما را چاق کند. یک فنجان ماکارونی پخته شده حاوی حدود ۲۰۰ کالری است. شما می‌توانید ماکارونی‌های خوشمزه خود را با پنیر تهیه کنید تا بدن شما در یک وعده غذایی مقدار زیادی کالری دریافت کند.

شیر، نوشیدنی است که برای عضله سازی استفاده می‌شود. در واقع شیر منبع چربی، پروتئین و کربوهیدرات است. مصرف شیر می‌تواند باعث افزایش توده بدن و افزایش وزن شما شود. بنابراین، اگر می‌خواهید که صورت چاقی داشته باشید، باید مرتباً شیر بخورید.

اگر می‌خواهید که گونه‌هایتان چاق شود، پس باید مصرف آجیل و دانه‌ها را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. آن‌ها دارای منبع بالایی از چربی اشباع نشده هستند و کالری سالم بدن شما را تأمین می‌کنند. دانه‌هایی مانند: گردو، دانه کدو تنبل و غیره، به شما در افزایش وزن کمک می‌کنند. شما عزیزان می‌توانید این دانه‌ها را به سالادها یا ماست خود اضافه کرده و میل کنید. همچنین، می‌توانید آن‌ها را به تنهایی میل کنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر