یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

ماندگاری تزریق ژل‌های دائمی چقدر است مزایا و ضررهای حاد آن

عکس, ماندگاری تزریق ژل‌های دائمی چقدر است مزایا و ضررهای حاد آن

همان طور که می دانید ماندگاری ژل های صورت بین ۶ ماه تا یکسال است . اما این روزها ژل های دائمی به بازار زیبایی وارد شده اند که ماندگاری آنها ۳ الی ۴ سال است و این برای طرفداران این گونه ژلها فوق العاده است.تزریق فیلر دائمی به صورت و بدن در واقع باعث رفع چین و چروک و برجسته شدن لب ها و گونه های فرد برای ۳ تا ۴ سال می شود. با این حال  پیشنهاد می‌شود که اگر قصد تزریق ژل دائمی صورت را دارید، از ژل‌هایی استفاده کنید که نهایتا تا ۲ سال ماندگاری داشته باشند. یا از گزینه جذابی مانند تزریق چربی استفاده کنید.

مزایا تزریق ژل دائمی:

*ایجاد زاویه و فرم دهی در صورت تا مدت طولانی
*حفظ زیبایی صورت
*عدم نیاز به اختصاص زمان زیاد برای مراجعه به کلینیک‌ها جهت تکرار تزریق ژل
*جوان و کم سن و سال نشان دادن ظاهر
*عدم نیاز به ضرف هزینه هنگفت جهت شارژ ژل
*هر چند بهتر است بدانید که منظور از زمان طولانی حداکثر تا ۲ الی ۴ سال می باشد و بعد از آن یا در صورت کم کم جذب می شوند ویا به صورت گلوله گلوله می شوند. این حالات نیز به جنس ژل تزریقی بستگی دارد

معایب تزریق ژل‌های دائمی :
*ممکن است بدن افراد به جنس ژلی که در تزریق ژل دائمی صورت و بدن استفاده می‌شود حساسیت نشان دهد. در این صورت علائم حساسیت برای مدت طولانی در بدن فرد باقی می‌ماند و به نوعی می‌تواند او را آزار دهد.
*ایجاد تورم و کبودی بعد از تزریق ژل دائمی گونه یا لب و صورت. هرچند که این موارد معمولا به سرعت رفع می‌شوند. اما در صورتی که کبودی و خون مردگی تا چند روز آینده کمتر نشد باید به پزشک متخصص مربوطه مراجعه کرد.
*در صورتی که تزریق فیلر در مرکز معتبر صورت نگیرد محل تزریق تا مدت های طولانی بدون دچار بدشکلی و کبودی خواهد بود.
*هزینه ی خارج کردن این ژل از بدن معمولا زیاد است.
*در موارد نادر که تزریق توسط فرد ناشی صورت گیرد، به بافت بدن آسیب می رسد.
*بی تجربگی پزشک یا اپراتور و یا غیر معتبر بودن مرکز می‌تواند باعث انسداد رگ شود.
*ایجاد عفونت های پنهان در صورت استفاده از ژل‌های نامناسب و یا تاریخ گذشته.
*مواد ژل‌ها ممکن استتقلبی باشند و قابلیت جذب سریع توسط بدن را نداشته باشند.
*مجددا تاکید می‌کنیم که منظور از ماندگاری طولانی، حداکثر تا ۲ الی ۳ سال می باشد. بعد از آن فیلر تزریق شده کم کم جذب می شود ویا به صورت گلوله گلوله در می آید. این حالت به جنس ژل تزریقی نیز بسیار بستگی دارد و در مورد تمام ژل‌ها صادق نیست.

*برای خارج کردن ژل‌های دائمی یا بی کیفیت از بدن، به متخصص ماهر و باتجربه نیاز است که به بافت های صورت و بدن در حین عمل آسیب نرساند. کلینیک زیبایی رز با اطمینان می‌تواند با کم‌ترین میزان ناراحتی تزریق ژل دائم صورت را توسط متخصصین کار بلد خود انجام دهد و یا بلعکس، ژل‌های بی کیفیت یا اکسپایر شده را با دقت بالا از نواحی مختلف بدن تخلیه نماید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر