یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

آموزش بور کردن موهای تیره با اسپرک

عکس, آموزش بور کردن موهای تیره با اسپرک

باور کردنی نیست اما شما می توانید موهای تیره خود را با گیاه اسپرک بور و بلوند کنید. لوته ئولین از مهمترین ترکیب های شیمیایی این گیاه است. رنگ زرد گل های اسپرک به دلیل وجود ترکیب گلو کوزیدی است. در زمان های گذشته از رنگ این گل برای صنعت رنگرزی استفاده می کردند. امروزه از گل ها ی خشک اسپرک لاک های زرد تولید می کنند.

روش مصرف :

از عطاری گیاه اسپرک مخصوص رنگ مو بخرید زیرا گیاه اسپرک انواع مختلفی دارد که از میان آن ها تنها یک نوع برای رنگ آمیزی موی سر مناسب است . سپس ۴ قاشق غذاخوری اسپرک را در ۳ لیوان آب بجوشانید و پس ازصاف کردن و سرد شدن آن را روی موهای خود ماساژ دهید تا موهای تان به رنگ بور در آید.

آموز رنگ کردن حرفه ای مو با اسپرک :

۴ قاشق غذاخوری از آن را به مدت ۲۰ دقیقه در سه لیوان بجوشانید و پس از آن که سرد شد، آن را صاف کرده و روی موهای خود بمالید. با ادامه این کار به مرور زمان موهای شما به رنگ بور در می آید.

با استفاده از گیاه اسپرک، دانه‌های سماق و پوست پیاز با ترکیب های مساوی می توانید رنگ صورتی بسازید. این ترکیب را از صافی عبور می دهید و آب زیر صافی را روی موهای خود می مالید.تا به مرور زمان تغییر رنگ آن را مشاهده کنید.

با ماساژ ساقه مو خود با جوشانده گیاه اسپرک و چغندر می توانید مو های خود را به رنگ قرمز در آورید که می تواند جایگزین خوبی برای رنگ های فانتزی آلبالویی و قرمر شود.

نکته ای که قبل از رنگ کردن موها با گیاهان طبیعی وجود دارد، این است که قبل از رنگ کردن کل موها با گیاهان دارویی، کافی است مقدار کمی از موهای سرتان را بچینید و رنگ مورد نظرتان را روی آن امتحان کنید. اگر از رنگ به دست آمده بروی موی سرتان راضی بودید می توانید آن را روی کل موهایتان امتحان کنید.

عوارض گیاه دارویی اسپرک
مصرف گیاه دارویی اسپرک اگر به اندازه و در دوز مناسب مصرف شود، هیچ گونه عارضه جانبی به د نبال نخواهد داشت. میزان مصرف مجاز این گیاه ۵ گرم در روز است. به یاد داشته باشید محصولات طبیعی همیشه بی خطر نیستند.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر