یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

آموزش کار با پودر دکلره قرمز

عکس, آموزش کار با پودر دکلره قرمز

در ابتدا پودر را با اکسیدان مخلوط نمایید و سپس رنگ مورد نظرتان را به آن اضافه نمایید. خوبی این پودرها این است که خاصیت آنتی دمیج (عدم آسیب رساندن به موها) دارد و بدون هیچ گونه نگرانی از بابت آسیب دیدن موهایتان می توانید از این پودرها استفاده نمایید.

از جمله رنگ پودرهای مختلف می توان به این موارد اشاره کرد: پودر قرمز آتشین: با ترکیب این پودر با رنگ های شرابی، آلبالویی و قرمز علاوه بر براق نمودن رنگ مو و افزایش ماندگاری رنگ مو، در صورتی که بخواهید رنگ موهایتان را عوض کنید بدون هیچ گونه آسیبی با دکلره ضعیف موها می توانید پاک کردن رنگ مو را به راحتی انجام دهید.

اگر می خواهید موهایتان را رنگ شکلاتی کنید و نگران رفله زرد و نارنجی هستید که ممکن است در موهایتان ایجاد شود می توانید از پودر دکلره قرمز آتشین استفاده نمایید.

مخلوط پودر قرمز با رنگ هایی مثل زیتونی، دودی و خاکستری باعث درخشان شدن موهایتان می شود.

اگر به دنبال افزایش ماندگاری رنگ مسی نیز هستید و می خواهید به جای رفله نارنجی سایه های قهوه ای در میان موهایتان داشته باشید به مخلوط رنگ مسی خود کمی پودر قرمز اضافه کنید.
در صورتی که تمایل دارید از پودرهای رنگی به تنهایی استفاده نمایید تنها راه حل آن رساندن موهایتان به پایه ۷ و حتی بالاتر می باشد زیرا این پودرها، توانایی باز کردن کوتیکول های مو و روشن کردن موها را نداشته و در نتیجه موهایتان رنگ نمی گیرد.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر