یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

هر ماه چقدر وزن کم کنیم تا مریض نشویم

عکس, هر ماه چقدر وزن کم کنیم تا مریض نشویم

رژیم درمانی یک فرایند چند انطباقی است و اینکه یک فرد فکر کند که فقط از طریق غذا می‌تواند یک رژیم کاهش وزن داشته باشد موضوعی غلط است و دوباره به وزن کاهش یافته باز می‌گردد.

بهتر است بدانید که  مقدار مجاز کاهش وزن استاندارد در ماه  ۲.۵ تا ۳.۵ کیلوگرم است. کاهش وزن در ماه‌های اول سریعتر اتفاق می‌افتد، اما در ماه‌های بعدی به علت مقاومت‌های فیزیکی که در بدن ایجاد می‌شود، میزان کاهش وزن کمتر می‌شود.

آگاهی از این مسئله که چه مواد غذایی بالاترین تراکم کالری را دارد و چه مواد غذایی حتی در حجم بالا کالری کمی ایجاد می‌کند، در شروع رژیم‌های لاغری با اهمیت است.اگر در یک رژیم لاغری حتی یکی از گروه‌های اصلی خوراکی وجود نداشت، مطمئن باشید که این رژیم به شدت با سلامت منافات دارد.

افرادی هستند که ظاهر کاملاً متناسبی دارند، ولی شیوه زندگی ناسالم دارند. در این افراد بافت ماهیچه‌ای جای خود را به بافت چربی و پیوندی می‌دهد. ورزش و فعالیت بدنی متناسب بهترین توصیه به این افراد است. با افزایش سن بافت ماهیچه‌ای که گرانبها‌ترین بافت بدن است جای خود را به بافت چربی و پیوندی می‌دهد؛ بنابراین همه افراد باید حداقل پنج روز در هفته فعالیت فیزیکی و ورزش مناسب داشته باشند.

 

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر