یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

چطوری بدون رنگ مو موهای سفید رو رنگ کنیم

عکس, چطوری بدون رنگ مو موهای سفید رو رنگ کنیم

برای رنگ کردن موهای سفید حتما لازم نیست که با رنگ مو ، موهای خود را رنگ کنید می توانید از مواد طبیعی برای تیره کردن موهای سفید استفاده کنید.

رنگ کردن موهای سفید به کمک دانه شنبلیله:
دانه گیاه شنبلیله مملو از ویتامین B می باشد. این ماده از مؤثرترین روش های جلوگیری از ریزش مو است. از این ماسک مو برای رنگ کردن موهای سفید، تقویت و درمان شوره سر استفاده می شود. برای تهیه این ماسک ابتدا به مدت ۲۴ ساعت، مقداری دانه شنبلیله را در آب قرار دهید تا خیسانده شود. پس از این مدت دانه ها را در آب به خوبی له نمایید. سپس خمیر به دست آمده را بر روی موهای خود به مدت ۱ ساعت قرار دهید. بعد از این مدت می توانید موهای خود را به خوبی آبکشی نمایید. لازم است تا از این ماسک بین ۱ تا ۲ بار در هفته استفاده نمایید تا باعث کاهش موهای سفید تان شود.

استفاده از روغن کرچک:
در روغن کرچک امگا ۶ و اسید های چرب به وفور یافت می شود. به همین دلیل برای رنگ کردن موهای سفید بسیار مؤثر می باشند. ترکیب این روغن با روغن نارگیل یک تقویت کننده اساسی ایجاد می کند که سلامت را به موهای شما می بخشد و آن را شاداب تر جلوه می دهد.

برای تهیه این ماسک خانگی می توانید ۱ قاشق روغن کرچک را با ۲ قاشق روغن نارگیل مخلوط کرده و کمی گرم نمایید. سپس آن را به آرامی بر روی پوست خود ماساژ دهید تا به تمام بخش های مو ها برسد. سپس اجازه دهید به مدت نیم ساعت از ماسک بر روی موها باقی بماند. بعد از این مدت، آن را شسته و آبکشی نمایید. این کار را می توانید تا ۲ بار در هفته انجام دهید و تاثیرات باور نکردنی آن را بر روی کاهش موهای سفید ببینید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر