یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

آموزش دقیق و کامل براشینگ موهای کوتاه وکم پشت

عکس, آموزش دقیق و کامل براشینگ موهای کوتاه وکم پشت

اگر میخواهید با کمک سشوار و شانه موهای خود را حجم و زیبایی بدهید با این آموزش همراه شوید. در این مدل چون حجم موها کم است از یک محصول شوینده مو که حجم دهنده موهاست استفاده می کنیم. در این مدل برای خشک کردن موها به شیوه رپ درایینگ عمل می کنیم. با برس موها را در جهت رویش ریشه برس می کشیم می کنیم و حرارت سشوار را روی موها می گیریم.موها را دور سر می پیچیم تا خمیدگی طبیعی موها موقع خشک کردن حفظ شود، این فرآیند میزان آب موجود در ریشه ها و بین تارهای مو را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

موها حتما باید در جهت رشد طبیعی خود شانه شوند.

وقتی رطوبت موها خشک شد، برس را باید عوض کنیم و از یک برس کوچک و گرد استفاده کنیم تا بهتر بتوانیم روی قسمت های کوچک کار کنیم. سپس از پشت گردن شروع می کنیم و با دو ردیف ابتدایی برس، بخشی از مو را جدا می کنیم، سپس موها را با برس می چرخانیم و باد سشوار را روی آن قسمت می گیریم.این کار نباید با سرعت زیاد انجام شود و خمیدگی طبیعی موها باید حفظ شود. مهم است که از ناحیه گردن شروع کنیم تا مطمئن شویم بیرونی ترین قسمت موها با ساختار صحیحی سشوار کشیده می شوند. همچنین مهم است که در طول انجام این کار میزان کشش موها را به درستی تشخیص دهیم و آن را حفظ کنیم. این کار را باید بر روی تمام موهای قسمت پشت گردن انجام دهیم. دقت کنید که موقع سشوار کشیدن قسمت هایی که پشت گوش قرار دارند باید با دقت بیشتری سشوار کشیده شوند زیرا موهای این قسمت معمولا ضعیف تر هستند.

براشینگ موهای کنار سر:در این مرحله دوباره از اولین برس هفت ردیفی سرامیکی استفاده می کنیم تا رطوبت ریشه موها را در قسمت کناری سر به روش رپ درایینگ بگیریم . این روش باعث می شود موها به شکل نامتناسب و ناملایم جدا نشوند و فرق ایجاد نشود. سپس قسمت های کناری موها را تقسیم بندی می کنیم و از یک برس گرد استفاده می کنیم. موها را با انگشت جدا می کنیم و برس را زیر موها قرار می دهیم و همزمان با کشیدن موها، سشوار را نیز روی موها می گیریم .

براشینگ پشت سر:سشوار کشیدن در قسمت های افقی بالای سر را با برس گرد با قطر متوسط ادامه می دهیم. با کمک برس و سشوار، کوتیکول های مو را نرم می کنیم. در مورد زاویه بالابردن موها و جهت رویش موها باید بسیار دقیق باشیم تا نتیجه نهایی کاملا یکدست و بدون کوچکترین تغییری در جهت طبیعی رویش موها باشد. سشوار کشیدن را با دو قسمت در یک طرف سر، و دو قسمت در طرف دیگر سر، ادامه می دهیم تا به بالای گوش برسیم.

عکس, آموزش دقیق و کامل براشینگ موهای کوتاه وکم پشت

براشینگ بالای سر:قسمت بالای سر و فرق سر حجم بیشتری دارد. قسمت های مورب نسبت به فرق سر را جدا می کنیم و از جلوی موها شروع می کنیم و طبق فرآیندی که در قسمت قبل گفته شد شروع به خشک کردن موها از ریشه تا نوک می نماییم. سپس بخش هایی از موهای جلو فرق سر را در حالی که به سمت عقب برس می کشیم با سشوار خشک می کنیم. با این کار موها به شکل طبیعی از صورت دور می شوند.سشوار کشیدن را برای موهای قسمت بالای سر با برس بزرگ تری تکرار می کنیم تا به قسمت بالا و پشت سر برسیم . در قسمت بالا و پشت سر، موها را به سمت پشت سر برس می کشیم . سپس قسمت جلوی سر را بررسی می کنیم تا مطمئن شویم به اندازه کافی ریشه ها به سمت بالا حالت گرفته اند و حجم موها حفظ شده است.طرف دوم موها را هم به همین ترتیب و با در نظر گرفتن کشش مناسب موها سشوار می کشیم.عکس, آموزش دقیق و کامل براشینگ موهای کوتاه وکم پشت

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر