یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

آموزش روشن کردن موهای قهوه ای بدون دکلره

عکس, آموزش روشن کردن موهای قهوه ای بدون دکلره

اگر می خواهید موهای قهوه ای خود را روشن کنید بدون استفاده از دکلره با این آموزش در یاس فان همراه شوید. برای روشن کردن مو های قهوه ا ای بدون دکلره ، اول باید به فروشگاه بروید و به دنبال روشن کننده بور خاکستری باشید. این رنگ حاوی عوامل تقویت کننده است ، که رنگدانه های نارنجی را که می توانند هنگام روشن شدن رنگ موهای قهوه ای ایجاد کنند ، به حداقل می رسانند. مگر اینکه بخواهید موی نارنجی داشته باشید ، “خاکستر” کلمه کلیدی است .خوب است که انتظارات زیادی با این نوع محصولات نداشته باشید. اگر موهای قهوه ای تیره دارید ، فقط قهوه ای روشن به دست خواهید آورد. از طرف دیگر ، اگر آنها بسیار قهوه ای روشن هستند ، می توانید یک بلوند بگیرید.روشن کننده ها فقط روی موهایی کار می کنند که تحت هیچ رنگ یا درمان دیگری قرار نگرفته اند. اگر قبلاً آنها را رنگ کرده اید ، تا زمانی که کاملاً رشد نکنند ، این محصول قابل اجرا نیست. مارکی را انتخاب کنید که از شهرت خوبی برخوردار باشد و از کیفیت بالایی برخوردار باشد. ارزان ترین ها بخصوص موثر نیستند. دستورالعمل های موجود در بسته را بخوانید تا بفهمید آیا به محصولات دیگری مانند پراکسید هیدروژن ، کاسه و برس نیاز دارید.

رنگ مو جدید را طبق دستورالعمل آماده کنید. از آنجا که هر محصول مشخصات خاص خود را دارد ، خواندن آنها مهم است. این ماده معمولاً با پراکسید هیدروژن ۴۰ حجم موجود در سوپرمارکت یا عطرسازی مخلوط می شود. طبق دستورالعمل ها ، مواد را در کاسه مخلوط کنید . موهای خود را به چند قسمت تقسیم کنید. این روش به ضخامت مو و نتیجه دلخواه بستگی دارد. برای اطمینان از اینکه به طور مساوی و بدون مشکل خاصی رنگ مو را زده اید ، آنها را به ۴ قسمت تقسیم کنید. مرکز را تا قسمت گردن تقسیم کنید ، سپس موها را به صورت پهلو به داخل ۲ قلک بکشید. حال ، هر قلک را به ۲ قسمت تقسیم کنید ، یکی قسمت فوقانی و دیگری پایین ، تا ۴ قسمت بدست آورید .این تقسیم برای کاربرد کارآمد مهم است. با استفاده سریع از محصول اطمینان حاصل خواهید کرد که در مناطق خاص مدت زمان طولانی تری در جای خود باقی نخواهد ماند ، که می تواند منجر به رنگ ناهموار شود. روشن کننده را به کمک برس به هر قسمت بمالید. ابتدا ساده است که آن را در قسمت بالای هر قسمت قرار دهید و سپس به تدریج به پایین منتقل کنید. پس از استفاده ، با آینه به مدل رنگ مو خود نگاه کنید تا مطمئن شوید که آنها را به خوبی پوشانده اید. برای دانستن سرعت شاتر ، دستورالعمل ها را بخوانید.سرعت شاتر با توجه به رنگ شروع و نتیجه دلخواه متفاوت است. خوب است که هر ۵-۱۰ دقیقه رنگ را بررسی کنید تا مطمئن شوید روند مورد نظر مطابق امید پیش می رود. رنگ مو را بشویید. قطعاً می توانید از شامپو و نرم کننده معمول خود استفاده کنید ، اگرچه ترجیح داده می شود از شامپوی بنفش ، استفاده کنید. این محصول به خنثی سازی سایه های برنجی موجود در موهای روشن کمک می کند. اگر به برخی از رنگ مو های نارنجی که در هنگام روشن شدن موهایتان کاملاً متداول هستند ، توجه کردید ، می توانید شامپوی بنفش را روشن بگذارید تا رنگ آن تند شود و سایه های برنجی نرم شود. برای درک نحوه عملکرد شامپو بنفش ، فقط نگاهی به چرخ رنگ بیندازید. در واقع بنفش ، رنگ مکمل زرد است: اگر موها دارای رنگ مایل به زرد و مایل به زرد باشد ، شامپوی بنفش به رنگ آمیزی و ایجاد تعادل بیشتر کمک می کند

از رنگ مو های روشن شده مراقبت کنید. در حالی که از استفاده از دکلره برای روشن شدن موهای خود اجتناب کرده اید ، تشخیص این که این روش رنگ کردن مو هنوز هم می تواند مضر باشد مهم است. با آنها خوب رفتار کنید تا سعی کنید از استرس بیشتر آنها جلوگیری کنید. همیشه وقتی آنها را با گرما مدل می کنید ، همیشه از محافظ حرارتی استفاده کنید. هفته ای یک بار ماسک مرطوب کننده و مغذی درست کنید. هنگامی که از دوش خارج می شوید ، از مرهم مرطوب کننده بدون شستشو استفاده کنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر