یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

اکستنشن مو با رینگ و دانستی های آن

عکس, اکستنشن مو با رینگ و دانستی های آن

روش رینگ در اکستنشن روشی است که از اکستنشن لیزر ماندگاری آن  کمتر و از چسب بیشتر است. در روش رینگ باید بعد از چند هفته که رینگ ها از ریشه مو دور شدند مجددا ترمیم شوند. خوب باید گفت که بهترین روش اکستنشن مو ، اکستنشن لیزری است چون اکستنشن لیزری  در واقع همان روش پیشرفته ی اکستنشن با رینگ است که در آن معایب کار کمتر شده و ماندگاری آن بیشتر .

با این تفاوت که در لیزر از یک دستگاه مخصوص برای اتصال موها بکار برده می‌شود؛ ولی در رینگ از ابزار و به نوعی انبر برای اتصال موها به یکدیگر استفاده خواهد شد.

***اکستنشن مو با رینگ بهتره یا چسب***

در اکستنشن با رینگ، هیچ ماده شیمیایی و حرارتی استفاده نمی‌شود؛ اما در روش چسبی به دلیل اتصال مو با اکستنشن از حرارت بالا استفاوه می‌کنند که این موضوع باعث تحت تاثیر قرار گرفتن پوست سر می‌شود.
استفاده از رینگ دوام بیشتری از چسب دارد و در نتیجه به صرفه‌تر خواهد بود.

در روش اکستنشن مو با رینگ، یک رینگ واشردار را با استفاده از قلابی مخصوص درون موهای اصلی قرار می‌دهند و سپس اکستنشن را به آن اضافه می‌کنند. یکی از مزایایی که در این روش وجود دارد این است که نیازی به چسب و حرارت نیست و از این جهت پوست سر تحت تاثیر مواد شیمیایی قرار نمی‌گیرد.البته یکی از معایبی که در این روش وجود دارد این است که به دلیل استفاده از یکسری ابزار خاص امکان دارد که در هنگام سفت کردن رینگ‌ها، موی طبیعی بشکند و در نتیجه آسیب زیادی به بافت آن وارد شود. اگر از موهای طبیعی و هماهنگ با رنگ مو استفاده استفاده شود، زیبایی و دوام بیشتری برایتان به ارمغان خواهد آورد.

وسایل مورد نیاز اکستنشن مو با رینگ
اتو موی التراسونیک
دستگاه حرارتی اکستنشن موها
گیره جدا کننده موها
پلت های کراتینی کهربایی
پلت های قهوه ای و مشکی
چیپ های اکستنشن
چیپ های کراتینی شفاف
چیپ های کراتینی قهوه ای، مشکی و زرد
محافظ مو
محافظ انگشتان
محافظ سوراخ دار

آموزش اکستنشن با رینگ :

ابتدا قسمت‌هایی که مد نظر است را جدا کنید و به نوعی به طور مساوی آنها را تقسیم بندی کنید.پس از مرحله اول قسمت پایینی مو را انتخاب کنید.
موهای تقسیم بندی شده را با استفاده از گیره جدا کنید.رینگ را داخل قلاب مورد نظر قرار دهید.سپس با استفاده از انبر، قلاب‌ها را سفت کنید و در نهایت می‌توانید از چسب سوزنی هم برای محکم کردن استفاده کنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر