یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

بهترین شامپو ها فقط و فقط برای موهای فر و وز

عکس, بهترین شامپو ها فقط و فقط برای موهای فر و وز

اگر موهای شما فر و مجعد هست باید از شامپوهای مخصوص موهای فر استفاده کنید. در این پست بهترین برندهای شامپو مناسب موهای فر و مجعد در بازار را برای شما قرار داده ایم.یکی از مهم‌ترین عواملی که حالت مجعد موهای فر را بیش‌تر می‌کند الکتریسیته ساکنی است که هنگام شانه کشی ایجاد می‌شود. شامپو مخصوص موهای فر حاوی ویتامین B1 و مواد مغذی است که موها را به طور کامل تغذیه کرده و تقویت می‌کند. شامپو مخصوص موهای فر با خاصیت آبرسانی قوی به انتهایی‌ترین نقاط مو سبب ایجاد طراوت و شادابی موها می‌شود.

بنابراین بهترین محصول برای موهای فر آبرسانی کامل با شامپو مخصوص موهای فر و جلوگیری از ایجاد الکتریسیته ساکن است.

بهترین شامپو ها فقط و فقط برای موهای فر و وز

*شامپو خاویار مخصوص موهای مجعد آیس کریم مدل Caviar : مهم‍ترین تاثیر شامپو خاویار بازسازی و حفاظت کنندگی در کنار نرم کنندگی موهای فر است. رنگ کردن و دکلره کردن موها یکی از مهم‌ترین عواملی هستند که باعث خشکی ساقه موها می‌شود. این محصول ساخت ایتالیا بوده و برای بانوان و آقایان مناسب خواهد بود.

*شامپو فولیکا مخصوص موهای شکننده و مجعد: موهای فر و مجعد مستعد آسیب دیدگی و شکنندگی هستند. این حجم از آسیب‌های فیزیکی با وجود رنگ کردن بیش از پیش موها را خشک و بد حالت نشان می‌دهند. شامپو فولیکا مخصوص موهای شکننده و مجعد حاوی ویتامین E و  ویتامین B5 برای ترمیم ساقه موهای خشک است.مهم‌ترین خاصیت این محصول آبرسانی و ترکیب ویتامینه است که به تقویت و رفع خشکی موها کمک می‌کند.

*شامپو مخصوص موهای وز و مجعد اینسایت مدل Anti Frizz: شامپو مخصوص موهای وز و مجعد (ANTI-FRIZZ) اینسایت با خواص آبرسانی عمقی و رفع گره و کرک مو تولید شده است. اگر موهایی فر دارید حتما با این مشکل در طول شانه کشی و خشک کردن موها رو به رو هستید. عصاره بذر کتان ارگانیک مهم‌ترین ترکیب این محصول است که خاصیت بازکنندگی گره و کرک مو، رفع وز و فر مو و تغذیه کنندگی دارد.مهم‌ترین ویژگی شامپو اینسایت فرمولاسیون فاقد سولفات و سیلیکون (سدیم لوریل سولفات و سدیم لورث سولفات) است. بنابراین ترکیب این شامپو یک لایه محافظ بیرونی در برابر کوتیکول مو ایجاد کرده که از ریزش و آسیب‌های فیزیکی جلوگیری می‌کند.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر