یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آشپزی

ساده ترین آموزش خامه شکلاتی برای روکش کیک

عکس, ساده ترین آموزش خامه شکلاتی برای روکش کیک

روند طرز تهیه خامه شکلاتی خانگی برای تزیین کیک خیلی راحته اول خامه در درحدی گرم میکنیم که خامه شروع به جوشیدن کنه سپس خامه داغ را روی شکلات میریزیم و با قاشق هم میزنیم تا شکلات کامل ذوب بشه سپس باید مخلوط را حداقل ۴ ساعت در یخچال بگذارید تا سرد بشه برای اینکه روی مخلوط خشک نشه حتما روی ظرف را با سلفون بپوشونید.

برای درست کردن یک خامه فرم گرفته حتما نیاز به یک همزن برقی یا ماشین آشپزخانه دارید و واقعا نمیشه این خامه رو با همزن دستی آماده کرد. قبل از اینکه شروع کنید به همزدن خامه کاسه و سری همزن را در فریزر بگذارید تا کاملا سرد بشه سپس خامه را هم بزنید تا فرم بگیره.

اگر احیانا در مرحله همزدن طرز تهیه خامه شکلاتی خانگی احساس کردین خامه سفت نمیشه خامه را با ظرف و سری همزن دوباره در یخچال بگذارید تا سرد بشه یا برای چند دقیقه در فریزر بگذارید در حدی که کاسه کامل یخ بشه و دوباره شروع به همزدن کنید تا خامه شکلاتی فرم بگیره و رگه های همزن روی خامه بمونه سپس خامه را ۱ ساعت در یخچال بگذارید و بعد از آن برای تزیین کیک استفاده کنید یادتون باشه وقتی خامه را روی کیک یا دسر استفاده کردید حتما کیک را تا زمان سرو در یخچال نگدارید .

می تونید از این خامه شکلاتی خانگی برای تزیین کیک یا هر دسری که دوست دارید استفاده کنید . این خامه برای دسر هایی مناسب هست که قصد دارید زود مصرف کنید و در همان روز آن را سرو کنید. درسته که زمان سرد شدن خامه زیاد هست اما از وقتی که مخلوط شکلات و خامه کاملاً سرد شد ، فقط در عرض یک یا دو دقیقه همزدن با همزن برقی خامه فرم گرفته شما آماده میشه.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر