یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

علت های سنگینی پلک و ساده ترین درمان آن

عکس, علت های سنگینی پلک و ساده ترین درمان آن
تا به حال دچار سنگینی پلک شده اید ؟ چه دلایلی باعث می شود ما در پلک های خود احساس سنگینی کنیم ؟ شاید شما در توصیف این حس خود بگویید انقدر خسته هستم که نمی توانم چشم هایم را باز نگه دارم در واقع این حس همان سنگینی پلک هاست. دلایل این امر چیست ؟
آلرژی ، خستگی زیاد ، ژنتیک ، بالا رفتن سن ، خشکی چشم ، بلفاریتیس (بلفاریتیس یک نوع التهاب در پلک است که احساس سنگینی به آن می دهد. ) ، افتادگی پلک
درمان خانگی : برای کاهش سنگینی چشم دو قاشق را داخل فریزر بگذارید. بعد از اینکه سرد شدند آنها را روی چشمان خود قرار دهید تا سنگینی چشم ها برطرف شود. هم چنین  دستتان را روبروی چشم ها قرار دهید. روی انگشت اشاره تان تمرکز کنید و آن را به آرامی به بینی تان نزدیک کنید. نباید چشم از این انگشت بردارید. سپس بدون حرکت دادن نگاهتان، انگشت تان را به آرامی تا حد ممکن عقب ببرید. این کار را ۲۵ مرتبه تکرار کنید. اگر علت این سنگینی بلفاریتییس است آن را اینگونه درمان کنید: می توانید یک عدد چای سیاه کیسه ای را داخل آب جوش بیندازید و منتظر بمانید تا کمی خنک شود. بعد از گرفتن آب اضافه، چای کیسه ای آن را روی پلک بسته خود به مدت ۱۰ دقیقه قرار دهید. چای سیاه دارای خواص ضد باکتریایی و آنتی اکسیدانی است.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر