یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

قرص هپاتوهیل برای کبد بدنسازی و لاغر شدن

عکس, قرص هپاتوهیل برای کبد بدنسازی و لاغر شدن

یکی از داروهای بسیار پر تجویز و پر مصرف در درمان اختلال های کبدی داروی جویدنی هپاتوهیل است. این قرص جویدنی برای بهبود علائم اگزما، یبوست، هموروئید، واریس تنظیم متابولیسم کربوهیدرات شده از تاثیرات آنتی اکسیدانی بسیار موثر برخوردار می باشد. به طور کلی هپاتوهیل را باید در طی روز ۳ – ۲ بار، هر بار ۲ – ۱ قرص پیش از غذا و یا مطابق دستور پزشک بجویید و گفتنی می باشد که طول درمان نیز چیزی در حدود ۴ هفته است.مصرف هپاتوهیل در زمان بارداری به هیچ وجه توصیه نمی شود. همچنین به دلیل نداشتن اطلاعات کافی از ایمنی این دارو در زمان حاملگی بارداری باید از مصرف آن اجتناب کنید.


تاثیر این قرص در بدنسازی

این طبیعی است که بدنسازان و ورزشکار های حرفه ای به طور معمول از برنامه غذایی سرشار از پروتئین و کربوهیدرات پیروی می کنند که تجزیه آن ها توسط کبد کاری سخت و دشوار است. این موضوع در طولانی مدت می تواند به بروز آسیب برای کبد به شمار بیاید. همچنین هپاتوهیل دارای خواص آنتی اکسیدانی است که می تواند از آسیب رسیدن به کبد جلوگیری کرده و در نهایت آن را پاکسازی نماید.

قرص جویدنی هپاتوهیل در چه مواردی تجویز می شود؟


تاثیر هپاتوهیل برای لاغری

به طور کلی از این داروی گیاهی برای بهبود عملکرد های کبد و مراقبت از سلول های کبدی می پردازد که در نهایت برای لاغری و چربی سوزی تاثیر چندانی نخواهد داشت.


قرص و داروهای مشابه :

قرص لیورگل
قرص لیورگل را می توان از دیگر داروهای تاثیر گذار و مشهور برای درمان هپاتیت و دیگر بیماری های کبدی از جمله کبد چرب به شمار آورد. گفتنی است که این قرص از عصاره خارمریم تهیه شده و از این رو تاثیرات متعددی برای سلامتی کبد دارا است.

قرص لیورکر
قرص لیورکر هلث اید نیز از دیگر مکمل ها برای تقویت و مراقبت از سلول های کبدی به شمار می آید. لیورکر را می توانید برای بهبود کبد چرب، کنترل قند خون در افراد دیابتی و پیشگیری از تجمع چربی در کبد با توجه به تجویز پزشک مصرف نمایید. همچنین عصاره خارمریم، زردچوبه، زرشک و کنگر فرنگی نیز از دیگر ترکیبات اصلی در این قرص به شمار می آیند.

کپسول لیورسیل
کپسول لیورسیل رزفارمد غنی از سیلیمارین، اولئیک اسید، لینولئیک اسید و فلاونوئیدها می باشد. از این کپسول برای کنترل قند خون، کاهش تری گلیسیرید و کلسترول خون و بهبود دیابت نوع A و B و C استفاده می کنند.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر