یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

مش هایلایت برای عروس بهتره یا مش لولایت

عکس, مش هایلایت برای عروس بهتره یا مش لولایت

هنگام آرایش عروس انتخاب مش یا هایلایت به عهده شخص است. تفاوت هایلایت و مش و لولایت در عروس بستگی به رنگ پوست و حالت صورت دارد. برای پوست‌های تیره، رنگ های مختلف مش مو کمتر استفاده می‌شود اما نمی‌توان در مورد همه رنگ پوست این را گفت.

تفاوت مش و هایلایت و لولایت در این است که در فرآیند هایلایت لازم نیست از دکلره استفاده شود ولی در مش ابتدا باید مو را به پایه رساند و در لولایت بدون دکلره از رنگ استفاده می‌شود.

اگر لایه هایی از موی تیره و یا متوسط حدود ۲ تا ۳ درجه به رنگ روشن درآورده شود آنرا مش های لایت می گویند.در صورتی که می خواهید حجم موهایتان را بیشتر نشان دهید این روش کمک شایانی به شما خواهد کرد، در کل در صورتی که بارها موهایتان را تنها با یک رنگ مو رنگ کرده اید پیشنهاد می شود هایلایت مو را هم تجربه کنید، این مدل بسیار شیک و جذاب است و زیبایی شما را در مجالس چند برابر خواهد کرد. روشن کردن بخشی از مو باعث ایجاد بعد در موها می شود. این کار جذابیت موها را دوچندان کرده و باعث زیباتر شدن آن می شود. اگر به دلایل مختلف دوست ندارید تمام موهایتان را رنگ کنید، با این روش می توانید تغییر دلپذیری در چهره و استایل خود ایجاد کنید.

در آرایش مو به هر روندی که در آن دسته‌ای از موها جدا شده و رنگ‌آمیزی شود، لایت گفته می‌شود. لایت می‌تواند با دکلره همراه باشد یا فقط با رنگ انجام شود. در لایت از تکنیک‌های لایت با کلاه مش یا لایت با فویل زیاد استفاده می‌شود. فرآیند لایت آن‌قدر گسترده است که برای آن انواع زیادی را می‌توان شمرد. هایلایت، لولایت، سان لایت، مون لایت، استارلایت، اسنو لایت، شولایت، مووی لایت، هافلایت و رین لایت از انواع معروف لایت هستند. در ادامه با فرق لایت و مش آشنا خواهید شد.

حالا بهتر می‌توان تفاوت مش و هایلایت و لولایت را متوجه شد. لولایت و هایلایت نوعی لایت مو هستند. در هایلایت و لولایت چند درصد از رشته‌های مو روشن‌تر و تیره‌تر از رنگ پایه می‌شوند تا حجم و بعد جدیدی در موها ایجاد کنند. هایلایت و لولایت می‌توانند تأثیر مثبت زیادی روی چهره بگذارند و اگر به خوبی اجرا شوند چهره را آفتابی‌تر و روشن‌تر می‌کنند. اصطلاحات مهمی که در این باره در آرایشگاه‌ها گفته می‌شود را در ادامه توضیح می‌دهیم.

اگر لایه هایی از موی روشن را حدود ۳ درجه به رنگ تیره درآورند آنرا مش لولایت می نامند.

برای رنگ روشن زمینه می توانید از بلوند قهوه ای، بلوند کاراملی یا بلوند بژ استفاده کنید و برای لایه های بین آن از رنگ های قهوه ای تیره، فندوقی، عنابی تیره با توجه به هماهنگی رنگ آن با موهای روشنتان و برحسب سلیقه خودتان استفاده کنید. کسانی که به طور طبیعی موهای بلوند و روشنی دارند، می توانند از این روش برای جلوه بیشتر و پرپشت نشان دادن موهایشان استفاده کنند.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر