یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

واقعیت های غیر تجاری قرص فت فیس

عکس, واقعیت های غیر تجاری قرص فت فیس

یکی از قرصهای مشهور برای چاق شدن صورت قرص فت فیس است که در توضیحات فروش کپسول سوپر فت فیس اکسترا نوشته شده که این دارو  قوی ترین قرص چاقی گونه ها است و این چاقی بدون بازگشت است و هم چنین چاقی موضعی و فقط در قسمت گونه ها می باشد. در ضمن دارو بدون عوارض است.

چقدر این ادعا حقیقت دارد؟

واقعیت اول درباره این دارو و سایر داروهای چاق کننده این است که هرگز چاقی صورت شما با این داروها شبیه چاقی صورت طبیعی نیست و حالت ورم کرده و پف دارد . نظیر استفاده از داروهای کورتون دار… بنابراین منتظر نباشد تا صورت شما به صورت طبیعی چاق شود .

واقعیت دوم اینکه شما با مصرف این دارو شاهد ایجاد حالت پف کردگی در تمام بدن خود خواهید بود و اینکه فقط صورت شما چاق شود فقط یک افسانه است.

واقعیت سوم : این دارو اشتهای شما را به شدت افزایش داده و منجر به افزایش وزن در قسمتهای شکم و پهلوها می شود.

واقعیت چهارم : مصرف این دارو در خیلی از افراد باعث افزایش وزن نمی شود به خصوص افرادی که استعداد چاقی ندارند.

واقعیت پنجم : آن بخش چاقی بدون بازگشت این دارو واقعی است اما چون تمام بدن شما به حالت ورم کرده و بیمار گونه چاق می شود ، مجبور به گرفتن رژیم خواهید شد.

واقعیت ششم : متاسفانه علی رغم اینکه ادعا شده این داروها بدون عارضه هستند ، این قرص ها حاوی کورتون و دگزامتازون هستن و عوارض بسیار زیادی دارند. هم چنین پس از مدتی استفاده اکثر افراد دچار جوش و کهیر و ورم های دردناک شده اند.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر