یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

آموزش پاکسازی سریع بدن پس از اینکه در محیط های پر خطر کرونا بوده اید

عکس, آموزش پاکسازی سریع بدن پس از اینکه در محیط های پر خطر کرونا بوده اید

نشر اختصاصی یاس فان : برای همه ما پیش آمده که در شرایطی قرار گرفته ایم که می ترسیم ویروس کرونا به بدن ما وارد شده باشد . مثلا پس از بازگشت از پیش کسی که کرونای او مثبت شده یا پس از حضور در مراکز شلوغ و بیمارستان ها. چگونه بدون خود را کاملا از این ویروس پاکسازی کنیم ؟ چگونه وقت را از دست ندهیم ؟

در قدم اول باید سریع به حمام رفته و تمام بدن خود را بشوییم و لباسها را داخل ماشین انداخته و داخل گوش ها ، بینی خود را شسشتو دهیم.

قدم بعدی غر غر کردن آب نمک است.

قدم سوم و مهم ترین قدم ،  نوشیدن دمنوش بادرنجبویه است.بادرنجبویه گیاهی است که می‌توان به‌عنوان یک دمکرده برای پاک‌سازی بدن از میکروب استفاده کرد. این گیاه قادر است اکثر عفونت‌های بدنی را از‌بین ببرد، حتی گاهی اوقات شما خبر ندارید که در بدن‌تان چه می‌گذرد، اما اگر در هوایی آلوده یا در محیطی قرار گرفته بودید که ممکن است میکروب یا ویروس به شما انتقال پیدا کند؛ در این مواقع توصیه می‌شود ۴۰‌گرم بادرنجبویه را به مدت ۱۵‌دقیقه به‌همراه آب جوش بگذارید تا دم بکشد و سپس آن را بنوشید تا عفونت‌های احتمالی از‌بین بروند. برای تاثیرگذاری بهتر این دمنوش توصیه می‌شود روزی سه‌بار در روز به اندازه یک فنجان نوشیده شود.

پیشنهاد میکنیم همین الان این گیاه را از عطاری های شهر خود خریده و همیشه در منزل داشته باشید. 

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر