یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

ترمیم مو با پلکس چطوریه پلکس تراپی

عکس, ترمیم مو با پلکس چطوریه پلکس تراپی

یکی دیگر از روشهای پیشرفته ی ترمیم موها پلکس تراپی است . شاید بتوان گفت آخرین تیر برای پرتاب در سالن های زیبایی بای ترمیم موها همین روش است .

پلکس ها مواد تقویتی و بسیار قوی ترمیم مو هستند. از این رو پلکس‌ها بیشتر در آرایشگاه‌ها برای ترمیم سریع و با دوام مو استفاده می‌شود، که در هنگام رنگ یا کراتینه کردن مو هم کاربرد دارد. پلکس‌ها در ایران به تازگی وارد شده اند و برای ترمیم کردن موها در آرایشگاه‌های حرفه‌ای بسیار پرکاربرد هستند. پلکس‌های مرغوب در برابر آسیب های حرارتی، کراتینه و براشینگ های سنگین نیز بسیار موثر هستند و از این رو می توانند به قلب سلامتی مو در یک آرایشگاه تبدیل شوند. برای کسانی که موهای خود را به صورت دائم رنگ می کنند نیز، پلکس‌ها راه نجات دائمی محسوب می شوند.اما از میان همه تلاش­هایی که برای تولید مواد مراقب مو برتر در جهان صورت گرفته است؛ یک شرکت سوئیسی به نام Reel که زیر مجموعه تولید محصولات مو HAS است؛ پس از تخقیقات بسیار زیاد، پلکسی را با نام جانتیوکس (Junctiox) تولید کرده است که بسیار مورد توجه متخصصین قرار گرفته و کاملا مورد تائید اتحادیه اروپا است. این نکته از آن جایی حائز اهمیت است که اتحادیه اروپا بیشترین سخت­گیری را در مصرف انواع خوراک، مواد خام اولیه، ابزار و وسایل و البته لوازم آرایشی-بهداشتی را دارد. بارزترین مثال آن جلوگیری از پخش و مصرف مواد کراتینه به منظور کاهش انواع بیماری­های تنفسی و سرطان پوست در سطح اروپا است. زیرا همانطور که می­دانید مواد کراتینه برزیلی حاوی مقادیر بالایی فرمالدئید و مشتقات آن است که به شدت سرطان­ زا بوده و باعث عوارض شدید پوستی، تنفسی و ریزش مو می­ شود. دیگر تولید کارخانه عظیم HSA رنگ مو و محصولات مراقبتی سیلکی است که یکی از حرفه‌ای ترین محصولات رنگ و مراقبت جهان محسوب می شود.

استفاده از محصولات پلکس مو در زمان رنگ، دکلره و مش سبب می‌شود میزان آسیبی که به موهای شما وارد می‌شود، کمتر شود. علاوه بر این موضوع، پلکس مو حتی در براق و نرم کردن موی شما نیز تاثیر دارد؛ بنابراین توصیه می‌شود زمانی که تصمیم به انجام امور نام برده شده دارید، از آرایشگر خود بخواهید که داخل مواد از محصولات پلکس مو نیز استفاده کند، البته باید گفت این موضوع می‌تواند بر میزان هزینه‌های شما بیفزاید اما بدون شک سالم بودن موهای شما از هر موضوع دیگری مهم تر است.

کدام افراد با چه جنس مویی می‌توانند پلکس مو را انجام دهند؟پلکس مو از دسته اقدامات احیای مو به حساب می‌آید که همه‌ی افراد می‌توانند به آن بپردازند؛ حتی افرادی که تا به حال از مواد شیمیایی مانند رنگ و دکلره استفاده نکرده اند اما موهای آسیب دیده دارند؛ آن‌ها می‌توانند از این شیوه برای احیای مو خود استفاده کنند و با چند بار انجام آن نتیجه‌ی مطلوب را مشاهده کنند.البته گاهی اوقات شرایطی پیش می‌آید که بهتر است از این شیوه برای درمان موهای خود استفاده نکنید و آن زمانی است که موهای شما در اثر عوامل گوناگون به شدت آسیب دیده، چرا که در برخی از موارد نتیجه‌ی معکوسی خواهد داشت و موهای شما نه تنها بهتر نمی‌شوند، بلکه آسیب بیشتری نیز می‌بینند. توصیه می‌شود پیش از استفاده از این شیوه با آرایشگر خود مشورت کنید و مطمئن شوید که این روش می‌تواند یک روش مناسب باشد.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر